نقش 50 درصدی شهرداری در شتاب گیری تزریق واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ دایی جان، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تهران با بیان اینکه روزانه حدود 200 نفر بر اثر کرونا فوت می کردند، گفت: بیش از 50 درصد کار شتاب گیری واکسیناسیون را شهرداری برعهده گرفت که البته ان را در بوق و کرنا هم نکرد.

نقش 50 درصدی شهرداری در شتاب گیری تزریق واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دایی جان، علیرضا زاکانی اضافه کرد: اقدامات دیگر شهرداری در حال اجرا است، ادامه خواهد داشت و دیگر شهرداری تهران آرامش نخواهد داشت تا از ویژگی های ممتاز خود خدماتی برای شهر ارائه و به سایر بخش های کشور نیز یاری کند.

تحول در شهر با یک برنامه مدون

به گفته وی؛ شهرداری در راستا حرکت برای تنظیم یک برنامه تحولی و شناخت چارچوب هایی برای تنطیم یک برنامه مدون برای شش ماهه آینده است.

وی ادامه داد: این برنامه شش ماهه یک تفاوت و تغییر جدی را در شهر در پی خواهد داشت.

زاکانی با بیان اینکه از هفته های گذشته اقداماتی برای مهار مسائل ناشی از سرد شدن هوا در شهر شروع شده است، گفت: البته فعالیت های اجتماعی اساسی شهرداری در آستانه شروع است تا پس از سالیان سال چهره دیگری برای شهر در حوزه اجتماعی داشته باشیم.

شهردار اضافه کرد: قرار است به افرادی مانند معتادان متجاهر و بچه ها کار و سایر افراد درگیر آسیب های اجتماعی آن گونه خدمت گردد که پس از مدتی به جامعه بازگردانده شوند.

شروع نهضت خدمات رسانی نو در حوزه نگهداشت شهر

وی در ادامه اضافه کرد: این تکلیف مستقیم شهرداری نیست، اما اهتمام شهرداری این است که به عنوان نخ تسبیح برای اتصال و هماهنگی سایر نهاد ها عمل کند. مسئله بعدی ارائه خدمت است؛ دستورالعمل نگهداشت شهر مطرح، جمع بندی و ابلاغ شده است. بعلاوه شروع نهضت خدمت رسانی درحوزه نگهداشت، پسماند و رفت و روب را در شهرداری در پی خواهیم داشت.

شهردار تهران با اشاره به معین بودن گام شش ماهه مدیریت شهری، گفت: مقدار کارکرد شهرداری یک صورت نمایی به خود می گیرد و به زودی شهروندان تفاوت را شاهد خواهند بود. البته شهرداری در این میان از انجام اقدامات میان مدت و بلند مدت نیز غافل نشده است.

وی در پاسخ به تذکرات بعضی از اعضای شورا اضافه کرد: درباره شائبه هایی که بعضی رسانه ها به جامعه تزریق می نمایند باید اعلام کنم که جامعه احتیاج به کار و کوشش دارد و بنده به هیچ وجه به سمت گذشته حتی با تحریک بعضی از رسانه ها نخواهم رفت. رسانه ها دقت نمایند و اخبار کذب را منعکس ننمایند چرا که به نفع هیچ کس نیست.

انتخاب 9 مشاور برای شهردار تهران

شهردار تهران درباره تذکری با موضوع خارج شدن موضوع حسابرسی از اختیار مدیریت شهری شرح داد: دیگران نمی توانند خارج از قانون الزامی برای شهرداری در نظر بگیرند. ضمن اینکه رئیس مجلس 12 سال سکاندار کلانشهر تهران بوده و به این مساله علم و اهتمام دارد.

زاکانی با بیان اینکه 9 مشاور داریم و برای هر هدفی یک نقشه رسم می گردد، مطرح کرد: در گذشته 15 مشاور انتخاب شدند که بازرسی کل کشور تذکر داد، اما سعی شد که مشاوران فرا معاونتی باشند و معاونت های مختلف با آن درگیر باشند. البته یکی از مشاوران مسئول حوزه شهردار نیز است.

وی ادامه داد: مشاور دیگر، مشاور زیست پذیری شهری و آلودگی هوا است که با معاونت های مختلف این موضوع را دنبال می نماید. مشاور سوم برای مناسب سازی شهر است که باز معاونت های مختلف را در بر می گیرد. موضوع مهم برای مدیریت شهری این است که در شهرداری و شورا به عنوان دستی واحد در راستا تحقق وعده هایی که به مردم دادیم حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نقش 50 درصدی شهرداری در شتاب گیری تزریق واکسن کرونا" امتیاز دهید

864 کاربر به "نقش 50 درصدی شهرداری در شتاب گیری تزریق واکسن کرونا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش 50 درصدی شهرداری در شتاب گیری تزریق واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید