هراس استقلال از 9 دی

به گزارش وبلاگ دایی جان، خبرنگاران: این روز ها خبر بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه های ایرانی روی بورس است؛ بعد از آنکه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به علت شکایت کالدرون بسته شد، با جلب رضایت او این پنجره باز شد، ولی حالا خبر می رسد که ممکن است به علت شکایت اوساگونا، پنجره نقل و و انتقالاتی باشگاه دوباره بسته گردد.

هراس استقلال از 9 دی

به گزارش وبلاگ دایی جان، همزمان با این شایعه فیفا پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه دیگر لیگ برتر یعنی تراکتور و ذوب آهن را بسته تا خطر بسته مانده پنجره ها بیش از هر زمان دیگری تیم های ایرانی را تهدید کند. اگرچه هنوز ماجرای شکایت اوساگونا از پرسپولیس به لحظات حساسی نرسیده، ولی به نظر می رسد به غیر از این تیم ها، استقلال هم به زودی با چالش مهمی روبرو می گردد. ماجرا مربوط به شکایت شیخ دیاباته از باشگاه استقلال برای نگرفتن مطالبات اقتصادی اش است. شیخ پیش تر از استقلال به فیفا شکایت نموده و فیفا به باشگاه استقلال فرصت داده تا روز 9 دی، مبلغ درخواستی دیاباته که عنوان شده رقمی نزدیک به 180 دلار است را بپردازند.

این بدان معنی است که اگر تا چند روز آینده این پول به حساب شیخ دیاباته واریز نگردد، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم در آستانه پنجره نقل و انتقالاتی زمستان بسته خواهد شد. البته خبر های رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این رقم تهیه شده و باشگاه منتظر ارائه شماره حساب از سوی شیخ دیاباته است. با این حال ممکن است همانطور که پرسپولیسی ها پول تهیه شده کالدرون را نتوانستند در زمان مقرر به حسابش واریز نمایند، استقلال هم نتواند تا روز 9 دی این مساله را حل و فصل کند.

منبع: فرارو

به "هراس استقلال از 9 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس استقلال از 9 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید