هواپیمایی که سالن سینما در آن برپاست

به گزارش وبلاگ دایی جان، شرکت های مختلف هواپیمایی برای جذب مسافر از خدمات مختلف سازندگان هواپیما استفاده می نمایند.

هواپیمایی که سالن سینما در آن برپاست

به گزارش خبرنگار ، شرکت های مختلف هواپیمایی برای جذب مسافر از خدمات مختلف سازندگان هواپیما استفاده می نمایند. سفارش های ساخت مختلف تا بهترین جایگاه ها و حتی نصب تلویزیون و انواع مبلمان راحتی از جمله این موارد است.

بوئینگ 787 دریم لاینر یکی از عظیم ترین هواپیما های اختصاصی لوکس جهان است که این هواپیما همانند پنت هاوس یک آپارتمان مجهز است. در شرایط عادی این هواپیما دریم لاینر (Boeing 787 Dreamliners) معمولی، بین 240 تا 335 مسافر در خود جای می دهد.

اما برای اولین بار بوئینگ 787 دریم لاینر به هواپیمایی با ظرفیت 40 مسافر بدل گشت. این هواپیمای اختصاصی بسیار جا دار است و به خوبی مجهز به تمامی امکانات مورد احتیاج زندگی شده است. بوئینگ 787 دریم لاینر آن قدر مجهز می باشد که با ورود به داخل آن گمان می کنید در پنت هاوس یک آپارتمان هستید، تنها با این تفاوت که این پنت هاوس در بالای ابر ها و معلق در آسمان است.

این هواپیما توسط مدیریت حمل و نقل هوایی کِسترِل (Kestrel Aviation Management) طراحی و توسعه یافته است. این شرکت حمل و نقل هوایی امریکایی که متخصص در زمینه خطوط هوایی، شرکت های عظیم هواپیمایی، فروش، تامین منابع اقتصادی و ایجاد تغییر داخلی در هواپیما است، این هواپیمای بوئینگ مسافربری را متحول ساخته و تبدیل به دریم جت یا هواپیمایی رویایی کرده است.

تنها تعداد اندکی از افراد قادر به پا نهادن در این هواپیما و تجربه رویایی پرواز با آن هستند. این افراد با سوار شدن بر هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر می توانند انتظار تجربه خدمات پروازی را داشته باشند که یک جهان با خدماتی که بوئینگ معمولی ارائه می دهد فرق دارد.

فضای داخلی بوئینگ 787 دریم لاینر توسط طراحی طراحان متخصص پیِرجین (Pierrejean Design)، طرحی مشترک در کشتی های تفریحی و هواپیما توسعه یافته است. در نظر گرفته شده این هواپیما به عنوان پناهگاهی در خدمت افراد خاص باشد و از این حیث نیز توجه ویژه ای به این که چگونه فضای داخلی بوئینگ 787 دریم لاینر هر یک از حواس مسافران ویژه را بر خواهد انگیخت، شده است.

از ویژگی های دکوراسیون داخلی این هواپیما می توان به سقف بلند و گنبدی شکل، کف پارکت شده چوبی، درب های چوبی مرغوب حکاکی شده، فرش های دست بافت با طرح هایی از ابریشم نام برد. همچنین امکاناتی از قبیل تب لت های کنترل نور، مانیتورهای ویدئویی و صوتی، کرکره های پنجره و درخواست مهماندار پرواز در اختیار مسافران می باشند. در هر یک از کابین ها انواع وسایل سرگرمی موجود است. علاوه بر این ها سالن مطالعه با ظرفیت 16 نفر و سالن غذاخوری نیز محیا شده است.

نقشه کامپیوتری هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر

فیلمی که در ادامه می بینید، از نمای داخلی و خارجی این هواپیما برای شما تصاویر جالبی را به نمایش گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هواپیمایی که سالن سینما در آن برپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی که سالن سینما در آن برپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید