چند پشنهاد ناب برای دونالد ترامپ و همسرش در سفر به آسیا؛ هم کار، هم تمدد اعصاب!

به گزارش وبلاگ دایی جان، ماه آینده، دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترامپ به 5 کشور آسیایی سفر خواهند کرد. اما آیا می دانید آن کشورها کدام اند؟

چند پشنهاد ناب برای دونالد ترامپ و همسرش در سفر به آسیا؛ هم کار، هم تمدد اعصاب!

طبق گزارش کاخ سفید، رییس جمهور امریکا به همراه بانوی تراز اول این کشور قصد دارند از 5 کشور قاره آسیا بازدید نمایند. این کشورا شامل ژاپن، کره جنوبی، چین، ویتنام، فیلیپین و هاوایی است.

هدف دونالد ترامپ از این سفرها انجام یک سری از توافقات و معاملات دوجانبه، چندجانبه و فرهنگی است که اجلاس همکاری های مالی آسیا و اقیانوس آرام و اجلاس ملل متحد جنوب آسیا را در بر می گیرد.

با این که قرار است ترامپ برای انجام وظایف مملکتی به سفر بروند اما قطعا اشکالی نخواهد داشت که به همراه همسرش گشتی هم در این کشورها بزند تا کمی مغزش باد بخورد. در اینجا، ما به شما خواهیم گفت که پیشنهاد ما برای ترامپ و بانوی اول امریکا چه خواهد بود.

کره جنوبی

با وجود تمام جدیتی که انجام امور مملکتی در پست ریاست جمهوری خواهد داشت اما بازدید از موزه Trick Eye در سئول برای ترامپ در یک مکان سرگرم نماینده کمی روح بخش و نشاط آور خواهد بود. در این نمایشگاه، مجموعه ای از نمایشگاه های کوچک سه بعدی وجود دارد که مسافرات و گردشگرانی که به آن مراجعه می نمایند می توانند خودشان را در صحنه های مختلف ببینند. بر خلاف موزه های دیگر، این موزه به شما امکان می دهد که به همه چیز دست بزنید.

ژاپن

سفر به ژاپن بدون انجام یک جلسه کارائوکه لطفی ندارد و کامل نخواهد شد. کارائوکه در ژاپن بسیار پرطرفدار است و ما مطمئن هستیم که دونالد ترامپ هم عاشقش می گردد. برترین مکان برای اجرای کارائوکه 1Kara در توکیو است. فقط کافیست دونالد ترامپ را در حالت اجرای آهنگ های فرانک سیناترا (Frank Sinatra) تصور کنید.

چین

اگر رییس جمهور ترامپ می خواهد زیبایی چین را ستایش کند، کاخ تابستانی پکن یکی از آن مکان هاست. گمان می رود این کاخ در سال 1750 افتتاح شده باشد. در خود این کاخ چندین کاخ دیگر، دریاچه و باغ های زیادی وجود دارد. این برترین مکان برای ترامپ به منظور دوری از هیاهو و آرامش گرفتن است.

ویتنام

ساحل بَنگ در سه کیلومتری شمال کوآدای در ویتنام واقع شده است. اینجا یکی از پرطرفدارترین سواحل بومی دنیاست. ترامپ و همسرش می توانند در کنار یکی از رستوران های محلی در کنار ساحل با هم برای شام غذاهای دریایی بخورند.

فیلیپین

تراس های برنج یا ایوان های شالی برنج در فیلیپین کوردیلراس در لیست میراث جهانی یونسکو در سال 1995 ثبت جهانی شده و این اولین و تنها مکانی است که نامش در طبقه اماکن طبیعی-فرهنگی در این لیست معتبر به ثبت رسیده است.

تراس های شالی برنج در نواحی دوردست کوهستان کوردیلرا در شمال جزیره لوزان، واقع در مجمع الجزایر فیلیپین، چشم گردشگران را به خود خیره می نماید.

منبع: فوت و فن

به "چند پشنهاد ناب برای دونالد ترامپ و همسرش در سفر به آسیا؛ هم کار، هم تمدد اعصاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پشنهاد ناب برای دونالد ترامپ و همسرش در سفر به آسیا؛ هم کار، هم تمدد اعصاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید