آخرین خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

به گزارش وبلاگ دایی جان، خبرنگاران : بازنشستگان تامین اجتماعی و ارزش سهام عدالت از اخبار پر بازدید روز هستند. مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

آخرین خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

به گزارش ، مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ششم تیر ماه 1400 با حضور نهادهای نظارتی انجام و اسامی برندگان اعلام شد. نام نویسی در این طرح فروش از روز پنج شنبه مورخ سوم تیر ماه 1400 آغاز و تا سرانجام روز شنبه پنجم تیر ماه 1400 ادامه داشت.در این طرح دو خودروی سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی پیش فروش شده بود. 8 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به اسم برنده و با روش قرعه کشی انتخاب شدند. 16 هزار نفر هم به اسم افراد ذخیره در نظر گرفته شده اند.

امروز سه شنبه (8 تیتر ماه) شاخص کل با رشد بیش از 4 هزار واحدی، روی پله یک میلیون و 248 هزار واحدی نهاده شد. در سرانجام معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، 0.1درصد افزایش یافت و ارزش سبد 532هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به 11 میلیون و 341هزار تومان و 21 میلیون و 363هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 6 میلیون و 804 هزار تومان رسیده است

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

اخبار مربوط به بازنشستگان همواره به علت مسائل حقوقی، بیمه و ... بخشی از اخبار روز را به خود ش اختصاص می دهد.خبرهایی که با وعده وعیدهای مسئولان همراه است و هر روز به همین شکل تکرار و دور باطل می زنند. جدیدترین خبری که درباره بازنشستگان وجود دارد این است که طرح همسان سازی حقوق آنها راهی مجلس شده است.این را محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفته است .اگر این بار هم همه چیز به آینده موکول نگردد این احتمال وجود دارد که به زودی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی همسان سازی گردد.

منبع: اقتصادنیوز

به "آخرین خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید