شروع پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از 10 اسفند ماه

به گزارش وبلاگ دایی جان، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به پیش بینی و برنامه ریزی اجرا شده، از شروع پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند ماه جاری اطلاع داد.

شروع پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از 10 اسفند ماه

حمیدرضا شهرکی ثانوی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حاشیه دومین جلسه تصمیم گیری درباره سفرهای نوروزی، از برنامه ریزی ها برای پیش فروش 50 درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی از 10 اسفندماه اطلاع داد. وی در این رابطه اظهار کرد:

این اقدام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به علت این است که اگر تصمیم هایی در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته گردد، تعهد و نارضایتی ایجاد نگردد.

شهرکی ثانوی با اشاره به هفت میلیون جابه جایی زمینی در نوروز 1398 و پیش از دوران کرونا، از پیش بینی 10 درصد بالاتر از ظرفیت برای نوروز سال جاری اطلاع داد و گفت:

با وجود همه برنامهٰ ریزی های صورت گرفته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بحث سفرهای نوروزی، تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و پیش بینی لازم برای تغییرات احتمالی برنامه ها برای رقم زدن سفری ایمن و مطلوب برای مسافران لحاظ شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه همه کوشش این سازمان فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است، اذعان داشت:

در زمان حاضر 14 هزار دستگاه اتوبوس، 24,000 مینی بوس و 30,000 سواری پلاک عمومی به وسیله تشکل های صنفی، کانون ها و شرکت های حمل و نقل به نوعی در جهت خدمت قرار دارند.

حمیدرضا شهرکی ثانوی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و نشست ها با وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تامین امکانات مصرفی رانندگان، مسائل و مسائل آن ها و تعمیر ناوگان حمل و نقل، از خدمت رسانی 98,000 راننده در 2,400 شرکت حمل و نقل عمومی اطلاع داد. وی با اشاره به درنظرگیری برش های استانی در شیوه نامه نوروزی سال جاری، تاکید نمود:

این شیوه نامه ها برای رعایت حقوق مردم و جابه جایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه ای شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شان مردم دانست و بر کوشش ها و نظارت ها برای تامین امنیت سفر مردم تاکید نمود. وی خاطرشان کرد:

فرایند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس ها نصب می گردد و مسافران می توانند به وسیله سامانه متمرکز راهداری و پلیس به وسیله شماره تلفن هایی که اعلام می گردد، تماس بگیرند یا پیامک ارسال نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "شروع پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از 10 اسفند ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از 10 اسفند ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید