اعلام جزئیات برگزاری آزمون جامع گردشگری

به گزارش وبلاگ دایی جان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری گفت: آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی 15 مرداد جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

اعلام جزئیات برگزاری آزمون جامع گردشگری

ایرنا: روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زاهد شفیعی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از متقاضیان این آزمون از 12 تیر جاری آغاز شده و تا 28 تیر ادامه خواهد داشت و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی ادامه داد: افرادی که دوره های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در موسسات آموزش گردشگری گذرانده اند برای شرکت در این آزمون باید در سامانه ثبت نام و تمام فرایند آن شامل ثبت مشخصات فردی، تائید موسسه آموزشی، تائید اداره کل میراث استان و واریز وجه و نهایتاً اخذ کد رهگیری را طی کنند.

داوطلبان در صورت بروز هرگونه مسئله ای در فرایند ثبت نام، می توانند سوالات را علاوه بر موسسات آموزشی خود از ادارات کل استان متبوع خویش بپرسند.

شفیعی افزود: این آزمون به صورت استانی در 7 دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تاسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان زمین گردشگری (ژئوتوریسم) برگزار می شود.

منبع: توریسم آنلاین

به "اعلام جزئیات برگزاری آزمون جامع گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات برگزاری آزمون جامع گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید