برپایی 2هزار تخت بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

به گزارش وبلاگ دایی جان، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از اختصاص دو سالن 38A و 38B در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به بیماران کرونایی برای سپری کردن دوره نقاهت اطلاع داد و گفت: ظرفیت های استانی نیز در این رابطه فعال شدند.

برپایی 2هزار تخت بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بهمن حسین زاده از اختصاص دو سالن از نمایشگاه بین المللی تهران به بیماران کرونایی برای سپری کردن دوران نقاهت اطلاع داد و گفت: بر این اساس سالن های 38A و 38B با ظرفیت 2 هزار تختخواب به این منظور آماده سازی شده که قابلیت افزایش به 3 هزار تخت را هم دارد.

وی با بیان اینکه این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی نمایشگاه ها در ایران هم زمان با سایر نقاط جهان لغو شده، اضافه کرد: به همین منظور از ظرفیت این سالن ها جهت یاری به کادر درمانی و پزشکی و بیمارستانی کشور استفاده خواهد شد؛ این در حالی است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با همکاری ارتش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این اقدام را انجام داده است.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام کوشش ما یاری به سایر بخش های دولت به منظور عبور از بحران کرونا است و به همین منظور، کوشش شده تا از حداکثر امکان برای یاری به بیماران کرونایی استفاده گردد؛ به همین دلیل این دو سالن به عنوان نقاهتگاه در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: درعین حال نسبت به ایزوله کردن درها و دیوارها و نقاشی دوباره این سالن ها اقدام شده و با نظارت وزارت بهداشت، تنظیم دما و فشار هوا را نیز در این دو سالن کنترل نموده ایم؛ ضمن اینکه ظرفیت های استانی نیز در این رابطه فعال شده و سایت های نمایشگاهی در استان ها نیز برای این منظور آمادگی کامل دارند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "برپایی 2هزار تخت بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 2هزار تخت بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید