سازوکار تازهِ کنترل قیمت در فرودگاه ها، نرخ اجناس در غرفه های فرودگاهی یکسان می گردد

به گزارش وبلاگ دایی جان، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از کوشش برای کنترل قیمت اجناس در غرفه های فرودگاهی با ایجاد صندق فروش متمرکز اطلاع داد تا قیمت ها در همه فرودگاه های کشور یکسان گردد و گفت: سعی داریم با نصب دوربین در غرفه های ترمینال های کشور، قیمت ها را کنترل کنیم.

سازوکار تازهِ کنترل قیمت در فرودگاه ها، نرخ اجناس در غرفه های فرودگاهی یکسان می گردد

به گزارش ایرنا، حمیدرضا سیدی در خصوص تمهیدات اجرا شده از طرف شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشوری در ایام ماه مباک رمضان در فرودگاه های کشور، اضافه نمود: پذیرایی از روزه داران در همه فرودگاه ها در این ایام پیش بینی شده است و فعالیت رستوران ها و غرفه ها در زمان افطار شروع می گردد و از لحاظ بهداشتی نیز نظارت ها در جریان است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها درباره نرخ اجناس موجود در غرفه های فرودگاهی، گفت: اماکن فرودگاهی به وسیله مزایده و با قیمت کارشناسی به پیمانکار واگذار می گردد؛ بنابراین اجاره اماکن در فرآیند مزایده گران تر می گردد احتمال اینکه بعضی از اجناس خارجی افزایش قیمت نسبت به منطقه ها اطراف داشته باشند وجود دارد، اما در عین حال کنترل بر قیمت ها نیز وجود دارد.

وی گفت: در پی این هستیم که صندوق فروش متمرکزی را ایجاد کنیم تا قیمت ها در همه فرودگاه های کشور واحد باشد که این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در فرودگاه اصفهان اجرایی شده است.

سیدی تاکید نمود: سعی داریم که با نصب دوربین هایی در غرفه های ترمینال های کشور قیمت ها را کنترل کنیم به عبارتی نرخ اجناس به گونه ای متعادل باشد که نه فروشنده و نه خریدار متضرر نشوند و قابل توجیه باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به طور معمول قمیت اجناس در غرفه های فرودگاه ها 20 درصد گران تر است، اما شرکت فرودگاه ها در پی این است که همین اندازه افزایش قیمت نیز کنترل گردد.

سیدی گفت: ما در کوشش هستیم تا کیفیت خدمات هوایی و فرودگاهی به مسافران را افزایش دهیم تا جایی که در تعطیلات نوروز همه کارکنان حوزه عملیاتی فرودگاه ها پای کار هستند تا اوقات با نشاط تری برای هموطنان و مسافران کشورمان رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها توضیح داد: مسافران، خانواده و هموطنان ما هستند و همه کارکنان فرودگاه ها از بخش های مختلف در پی این هستند تا رضایت هموطنان را جلب و در خدمت آنان باشند. بعید است که کارمندی نسبت به دغدغه مسافرات بی تفاوت باشد و اگر مردم احساس کردند که در فرودگاه ها بی توجهی و کم وکاستی وجود دارد، از مسافران می خواهیم شکایات و پیشنهاد های خود را ثبت نموده، اما در عین حال شرایط و شرایط صنعت هواپیمایی را نیز درک نمایند.

منبع: فرارو

به "سازوکار تازهِ کنترل قیمت در فرودگاه ها، نرخ اجناس در غرفه های فرودگاهی یکسان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازوکار تازهِ کنترل قیمت در فرودگاه ها، نرخ اجناس در غرفه های فرودگاهی یکسان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید