سونی پشتیبانی از پلی استیشن 3 را در ژاپن متوقف خواهد نمود

به گزارش وبلاگ دایی جان، شرکت سونی به صورت رسمی بیان کرد که به خدمات پس از فروش آخرین مدل پلی استیشن 3 در ژاپن خاتمه خواهد داد. این موضوع شامل خدمات پس از فروش تمام تجهیزات و وسایل جانبی پلی استیشن 3 هم خواهد بود.

سونی پشتیبانی از پلی استیشن 3 را در ژاپن متوقف خواهد نمود

در نوشته ای جدیدی در حساب رسمی پلی استیشن ژاپن در توییتر نوشته شده است:

آن ها در ادامه اضافه نموده اند: لطفا محصول را برای رسیدن به پلی استیشن کلینیک ارسال کنید. اگر می خواهید مستقیما بدون درخواست قبلی به پلی استیشن کلینیک ارسال کنید، لطفا آن را ارسال کنید تا شنبه 30 آوریل 2022 دستگاه برسد. ما نمی توانیم درخواست ها یا ورودی هایی را که پس از مهلت اعلام شده برسند، بپذیریم؛ بنابراین اگر قصد دارید برای خدمات پس از فروش درخواست دهید، لطفا در اسرع وقت درخواست دهید. لطفا توجه داشته باشید که تعمیرات ممکن است قبل از تاریخ انتها به علت فرسودگی قطعات امکان پذیر نباشد. ما صمیمانه از مشتریانی که از این محصول استفاده می نمایند عذرخواهی می کنیم و از درک شما متشکریم.

کنسول پلی استیشن 3 در ابتدا در تاریخ 11 نوامبر 2006 در ژاپن عرضه شد. سپس مدل اسلیم آن در ماه سپتامبر سال 2009 وارد بازار شد و آخرین مدل آن یعنی مدل سوپر اسلیم در اکتبر 2012 به انتشار رسید. این مدل سوپر اسلیم آخرین مدل پلی استیشن 3 بود که سونی تا قبل از انتشار این اعلامیه با برنامه های ویژه خود نسبت به خدمات پس از فروش از آن پشتیبانی می کرد.

به این ترتیب، این انتها واقعی کنسول نسل هفتمی پلی استیشن 3 در ژاپن خواهد بود. کنسولی که در ابتدای عرضه خود نتوانست انتظارات را برآورده کند اما به مرور و طی سال های بعد از عرضه توانست دوباره توجه های زیادی را به خود جلب کند و فروش خود را بالا ببرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی پشتیبانی از پلی استیشن 3 را در ژاپن متوقف خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی پشتیبانی از پلی استیشن 3 را در ژاپن متوقف خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید