قایدی: این امکانات برای تیم اول مرکز زشت است، امیدوارم استقلال به روزهای اوجش بازگردد

به گزارش وبلاگ دایی جان، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای باشگاهی به این بزرگی و اینکه فکر کنم تیم اول مرکز هستیم، اینگونه امکانات زشت است.

قایدی: این امکانات برای تیم اول مرکز زشت است، امیدوارم استقلال به روزهای اوجش بازگردد

به گزارش وبلاگ دایی جان، مهدی قایدی پس از برد 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده گفت: خدا را شکر با یک بازی خوب و در یک شرایط سخت دل طرفداران را شاد کردیم.

وی اضافه نمود: نمی دانم حرفی بزنم یا نه، ولی ما در این مدت خیلی سختی کشیدیم. برای باشگاهی به این بزرگی و اینکه فکر کنم تیم اول مرکز هستیم، این جور امکانات زشت است.

مهاجم استقلال با اشاره به شرایط بد رختکن و زمین تمرینی آبی پوشان اسم کرد: این همه حرف زدیم، ولی هیچکدام انجام نشده است. ما برای طرفداران و تیم استقلال بازی می کنیم. امیدوارم باز هم طرفداران صدای ما را بشنوند. ما تنها صحبت مان با طرفداران است. امیدوارم استقلال دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

قایدی درباره عدم بازگشت به کشور با تیم ملی پس از حضور در بحرین گفت: من با مجیدی هماهنگ نموده بودم. بازیکنان استقلال پنج روز استراحت داشتند، ولی من به تیم ملی ملحق شدم و هیچ استراحتی نداشتم. با مجیدی صحبت کردم و قرار شد که چهار روز استراحت کنم. بر همین اساس از آنجا به دبی رفتم و برگشتم.

وی درباره حضور مادرش در فرودگاه برای استقبال گفت: نمی دانستم او به فرودگاه می آید. من هم چیزی درباره عدم بازگشت با تیم ملی به او نگفته بودم.

قایدی درباره ادامه حضورش در استقلال خاطر نشان کرد: قبلاً هم صحبت نموده بودم. من قرارداد دارم و هر اتفاقی هم که بیفتد، باشگاه برایم تصمیم می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قایدی: این امکانات برای تیم اول مرکز زشت است، امیدوارم استقلال به روزهای اوجش بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی: این امکانات برای تیم اول مرکز زشت است، امیدوارم استقلال به روزهای اوجش بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید