مثلث نیمار، مسی، امباپه (MNM) در آستانه فروپاشی

به گزارش وبلاگ دایی جان، گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال دنیا خود را برای جدایی از باشگاه پاری سن ژرمن و شروع چالشی تازه آماده می نماید.

مثلث نیمار، مسی، امباپه (MNM) در آستانه فروپاشی

غول های فرانسوی با مالکان متمول قطری خود در سال 2017 با پرداخت مبلغ 222 میلیون یورو، رضایتنامه نیمار را از بارسلونا گرفتند.

با این حال، براساس گزارش رسانه های فرانسوی، پنج سال بعد و در حالیکه نیمار قرارداد خود را تا سال 2027 با پی. اس. جی تمدید نموده است، مرد برزیلی حالا خود را برای ترک پارک دوپرنس مهیا می نماید.

شبکه آر. ام. سی فرانسه مدعی شده که نیمار به علت ناراحتی در جمع پاریسی ها و اظهارات اخیر ناصر الخلیفی رئیس باشگاه، این تصمیم را گرفته است.

رئیس گروه سرمایه گذاری ورزشی قطر پس از حذف دوباره پی. اس. جی از لیگ قهرمانان اروپا، در اظهاراتی خواهان تغییر نگرش و رویکرد بازیکنان پی. اس. جی شده بود. پاریسی ها فصل گذشته در مرحله یک هشتم به وسیله قهرمان نهایی یعنی رئال مادرید حذف شدند.

الخلیفی در تبادل نظر با آر. ام. سی در مورد احتمال جدایی نیمار، این موضوع را تایید نکرد، اما تاکید داشت که باشگاه پی. اس. جی بازیکنانی جوان، مستعد و متعهد با ذهنیتی برنده می خواهد؛ کسانی که برای نشان این باشگاه جان می دهند. بعضی می آیند و بعضی هم می فرایند، اما مذاکرات باشگاه، خصوصی است.

هرچند در بین بازیکنانی که جدا می شوند، نام نیمار ذکر نشده، اما گفته می گردد محصول آموزشگاه سانتوس برزیل از این اظهارات ناراحت شده و در حالی که کیلین امباپه تا سال 2025 با پی. اس. جی تمدید نموده است، خود را برای جدایی مهیا می نماید.

در این بین، باشگاه بارسلونا که بعد از نیمار، لیونل مسی را هم با پیشنهاد پی. اس. جی از دست داد، با بدهی حدود یک و نیم میلیارد دلاری، محدودیت اقتصادی داشته و در پی گزینه هایی همانند روبرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا و رافینیا است.

در لیگ برتر انگلیس، چلسی امیدوار به جذب عثمان دمبله و رحیم استرلینگ بوده و منچسترسیتی تنها ارلینگ هالند را خریده است.

با این حساب اسپانیا و انگلیس نمی تواند مقصد بعدی نیمار باشد، اما مرد برزیلی بیش از همه تیم ها با باشگاه یوونتوس ایتالیا ارتباط داده شده است.

در فاصله اندکی که تا جام جهانی 2022 مانده، نیمار باید مقصد بعدی خود را هوشمندانه انتخاب نموده و آماده و سرحال سلسائو را همراهی کند.

در سوی دیگر، گفته می گردد مائوریتسیو پوچتینو نیز برای قطع همکاری با پی. اس. جی به توافق رسیده و نیمار می تواند در صورت ماندن در این تیم، عملکرد خود را زیر نظر سرمربی نو و احتاقتصادی یعنی کریستوف گالتیه بهبود ببخشد.

منبع: فرارو

به "مثلث نیمار، مسی، امباپه (MNM) در آستانه فروپاشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثلث نیمار، مسی، امباپه (MNM) در آستانه فروپاشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید