یوزها همچنان در رتبه 29 دنیا

به گزارش وبلاگ دایی جان، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین رده بندی فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در سال 2021 بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه بیست و نهم دنیا قرار خواهد گرفت.

یوزها همچنان در رتبه 29 دنیا

به گزارش وبلاگ دایی جان از وبلاگ دایی جان، تیم ملی فوتبال ایران که در رده بندی ماه دسامبر فدراسیون دنیای فوتبال در صندلی 29 دنیا نهاده شد، در رده بندی ماه فوریه هم که اولین رده بندی سال 2021 خواهد بود در همین رتبه خواهد ایستاد.

فدراسیون دنیای فوتبال تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال دنیا را روز 18 فوریه (30 بهمن) اعلام خواهد نمود.

مطابق هر ماه سایت Football Ranking بر اساس مدل های آماری و شبیه سازی اقدام به پیش بینی صندلی تیم های ملی دنیا می نماید که بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ مانند ماه دسامبر با 1496 امتیاز در رتبه 29 دنیا قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین پس از ژاپن در رتبه دوم قرار گرفته است.

طبق این پیش بینی، در رده بندی ماه فوریه، صندلی هیچ یک از 10 تیم برتر فوتبال دنیا نسبت به قبل تغییر نخواهد نمود و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال دنیا خواهد بود و تیم های فرانسه و برزیل در رتبه های دوم و سوم جای خواهند گرفت.

10 تیم برتر دنیا:

1- بلژیک

2- فرانسه

3- برزیل

4- انگلیس

5-پرتغال

6- اسپانیا

7- آرژانتین

8- اروگوئه

9- مکزیک

10- ایتالیا

در قاره آسیا ژاپن 1502 امتیازی (رده بیست و هفتم دنیا) صدرنشین است و تیم ملی کشورمان در رده دوم قرار گرفته است.

تیم های کره جنوبی (رده سی و هشتم دنیا)، استرالیا (رده چهل و یکم دنیا) و قطر (پنجاه و هشتم دنیا) در رده های سوم تا پنجم هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "یوزها همچنان در رتبه 29 دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوزها همچنان در رتبه 29 دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید