واکنش طرفدار به شایعه زدوخورد ساکت الهامی در ترکیه

به گزارش وبلاگ دایی جان، باشگاه طرفدار در پی انتشار خبر درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربی نساجی در اردوی ترکیه و زد و خورد این دو سرمربی لیگ فزونی، بیانیه ای را به توضیح زیر صادر کرد:

واکنش طرفدار به شایعه زدوخورد ساکت الهامی در ترکیه

باشگاه طرفدار در دفاع از سرمربی دوست داشتنی خود که برجسته ترین افتخار تاریخ باشگاه نساجی را نیز به ارمغان آورده، این بیانیه را صادر می نماید.

سرمربی محبوب مازندرانی ها که پس از گرفتن رخصت از طرفداران نساجی به خاطر علاقه فراوانی که به او دارند و برای آن ها خاطره سازی های بسیاری نموده، سکان دار فنی طرفدار در فصل پیش رو شد، اما متاسفانه همان جریان حاشیه ساز که با ناجوانمردی باعث جدایی ساکت الهامی شدند کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می کوبند تا از آب گل آلودتر ماهی بیشتری بگیرند و سرمربی پیروز طرفدار را رو در روی طرفداران نساجی قرار دهند. البته پیروز نبوده و نخواهند شد.

باشگاه طرفدار سخن را کوتاه می نماید و حالا که به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی و از سوی افراد منتسب به مجموعه مذکور مطالب عجیبی در فضای مجازی منتشر شده و حداقل به طور ضمنی مورد تایید مدیران باشگاه نساجی نیست، انتظار می رود در جهت تکذیب مطلب منتشر شده اطلاعیه ای هر چه سریع تر صادر کند تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی حاشیه بودن معروفیت دارد مکدر نشود.

منبع: فرارو

به "واکنش طرفدار به شایعه زدوخورد ساکت الهامی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طرفدار به شایعه زدوخورد ساکت الهامی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید