خبرنگاران رجحان السد برابر الوحدات؛ شاگردان ژاوی امیدوار شدند

به گزارش وبلاگ دایی جان، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال السد قطر در حالی همانند مسابقه رفت، الوحدات اردن را شکست داد که با توجه باخت فولاد برابر النصر عربستان، شاگردان ژاوی شرایط خود را در جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشیدند.

خبرنگاران رجحان السد برابر الوحدات؛ شاگردان ژاوی امیدوار شدند

به گزارش وبلاگ دایی جان، ملاقات تیم های فوتبال الوحدات اردن و السد قطر در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D این رقابت ها، از ساعت 22:30 آدینه شب در استادیوم ملک فهد برگزار گردید.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان ژاوی هرناندز در در دور رفت رقابت های این گروه، سه بر یک الوحدات را شکست دادند، برابر فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک دست یافتند و مقابل النصر عربستان هم 3 بر یک شکست خوردند و نهایتاً در انتها دور رفت این رقابت ها، با چهار امتیاز و پایین تر از فولاد و النصر 5 امتیازی، در صندلی سوم این گروه نهاده شدند.

الوحدات اردن هم در انتها دور رفت رقابت های گروه D لیگ قهرمانان آسیا، با دو شکست و یک تساوی و کسب یک امتیاز در صندلی چهارم جدول این گروه نهاده شد.

نخستین گل ملاقات تیم های فوتبال السد قطر و الوحدات اردن، در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی به وسیله سانتی کازورلا به ثمر رسید تا شاگردان ژاوی یک بر صفر از حریف خود پیش باشند.

در ادامه نیمه نخست، کوشش الوحدات برای جبران گل خورده و حملات السد برای زدن گل های بیشتر به نتیجه نرسید و در نهایت، 45 دقیقه نخست این مسابقه با رجحان شاگردان ژاوی انتها یافت.

در دقیقه 67 این مسابقه بازیکنان الوحدات با استفاده از فضای خالی پشت مدافعان السد، مهاجم خود را در فضای خوب گلزنی قرار دادند اما مهاجم تیم اردنی قدر این موقعیت را ندانست و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 75 این مسابقه، مدافع الوحدات به علت خطا روی مهاجم السد، از داور کارت زرد دوم خود را دریافت و از زمین اخراج شد.

در دقیقه 80 بازیکنان السد از بازی هجومی الوحدات به رغم 10 نفره شدن استفاده کردند و در یک ضد حمله و روی اشتباه دروازه بان الوحدات در دادن پاس به هم تیمی های خود، صاحب موقعیت گل شدند که ضربه مهاجم السد به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه انتهای، علی اسدالله دومین گل السد را به ارمغان آورد.

در نهایت با به صدا درآمدن انتها زمان مسابقه از سوی داور میدان، السد به 3 امتیاز این مسابقه دست یافت و با توجه به شکست فولاد برابر النصر در بازی همزمان، 7 امتیازی شد و در صندلی دوم جدول گروه D نهاده شد.

النصر با پیروزی برابر فولاد با هشت امتیاز در صندلی نخست این گروه واقع شده است.

جدول گروه D

1- النصر عربستان / 4 بازی / 8 امتیاز

2- السد قطر / 4 بازی/ 7 امتیاز

3- فولاد خوزستان / 4 بازی / 5 امتیاز

4- الوحدات اردن / 4 بازی / یک امتیاز

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رجحان السد برابر الوحدات؛ شاگردان ژاوی امیدوار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان السد برابر الوحدات؛ شاگردان ژاوی امیدوار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید