وزیر ارتباطات: تعرفه های اینترنت سال جاری افزایش پیدا نمی کند

به گزارش وبلاگ دایی جان، وزیر ارتباطات با بیان این که قیمت اینترنت سال جاری به هیچ وجه افزایش پیدا نمیکند گفت: 5 G در داخل کشور احتیاج به سرمایه گذاری و بومی سازی بسیاری از محصولات دارد، ولی درنهایت حرکت به سمت 5 G آغاز شده است.

وزیر ارتباطات: تعرفه های اینترنت سال جاری افزایش پیدا نمی کند

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه چاره های نوآورانه (تلکام 1400) درخصوص اصلاح تعرفه ها گفت: اصلاح تعرفه ها در جهت تصویب است، اما هنوز به تصویب نهایی نرسیده است، ولی حتماً و قطعاً دوستان باید اقدامات لازم را در جهت راه اندازی حداقل سالی یک میلیون پورت فیبر نوری در کشور دنبال نمایند. یعنی در نقاطی که دسترسی ارتباطی وجود ندارد، فیبر نوری در آنجا راه اندازی گردد و این جزء الزاماتی است که دوستان به آن وعده دادند.

وی در ادامه در مورد حمایت از فراوری ملی افزود: برترین حمایت از فراوری داخل این است که بازارسازی برای آن ها به وجود بیاوریم تا فراورینمایندگان بتوانند محصولات خود را در داخل کشور به فروش برسانند. در قبال آن باید آن ها کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا توانایی رقابت داشته باشند. از آن طرف ما در حال هماهنگی برای پیش بردن سیاست های اپراتور ها و فعالین این حوزه به سمت حمایت از فراوری داخل هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در داخل کشور ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه فناوری ارتباطات وجود دارد و ما باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

زارع پور درخصوص توسعه نسل پنج سرعت اینترنت در داخل کشور گفت: 5G در داخل کشور احتیاج به سرمایه گذاری و بومی سازی بسیاری از محصولات دارد، ولی در نهایت حرکت به سمت 5G آغاز شده است.

وزیر ارتباطات در مورد افزایش تعرفه های اینترنت معتقد است تا کنون تعرفه های اینترنت به هیچ عنوان افزایش پیدا نکرده است و قیمت اینترنت سال جاری به هیچ وجه افزایش پیدا نمی کند.

منبع: فرارو

به "وزیر ارتباطات: تعرفه های اینترنت سال جاری افزایش پیدا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات: تعرفه های اینترنت سال جاری افزایش پیدا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید