یک روز پس از اعلام قیمت های تازه؛ سکته اسنپ و دیجی کالا!

به گزارش وبلاگ دایی جان، خبرنگاران- قیمت تازه کالا های اساسی شرایط عرضه در بازار را متفاوت نموده است. ابتدا روز چهارشنبه 21 اردیبهشت عکسی از سوی خبرگزاری ها منتشر و در شرح آن ارقام تازهی برای قیمت تازه مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات مطرح شد. آن روز اولین نشانه های کمبود عرضه از سوی فروشگاه های آنلاین معین شد. پنجشنبه 22 اردیبهشت دبیر انجمن صنایع لبنی، اتاق اصناف ایران و رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران قیمت های تازهی برای لبنیات، روغن و تخم مرغ اعلام کردند. ظرف چند ساعت موجودی مرغ و تخم مرغ در دیجی کالا و اسنپ مارکت به صفر رسید. هیچ اثری از برند های معروف روغن دیده نمی گردد و فعلا تاحدودی شرایط برای لبنیات قابل قبول است.

یک روز پس از اعلام قیمت های تازه؛ سکته اسنپ و دیجی کالا!

تخم مرغ؛ کمیاب در فروشگاه های آنلاین

به گزارش وبلاگ دایی جان، قیمت تازه تخم مرغ از طرف رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران برای شانه 30 تایی 76 هزار تومان اعلام شد و بعد 48 ساعت از هیاهو درباره قیمت تخم مرغ، موجودی این کالا پنجشنبه و آدینه در دیجی کالا به صفر رسید. شرایط در اسنپ مارکت تا حدودی بهتر بود. پنجشنبه در اسنپ مارکت از شانه ها 30 تایی تا بسته های شش تایی، 10 تایی، 12 تایی و 15 تایی فروخته می شدند. قیمت بسته های شش تایی تخم مرغ 11 هزار و 400 تومان بود و بابت خرید شانه های 30 تایی از اسنپ مارکت باید 51 هزار تومان پرداخت می کردید اما بعد یک روز، آدینه موجودی تخم مرغ در اسنپ مارکت هم به اتمام رسید.

روغن؛ جای خالی برند های معروف

قیمت تازه روغن طبق تصویر منتشر شده در خبرگزاری ها می تواند بابت ظرف 800 گرمی 70 هزار تومان باشد و براساس اطلاعیه اتاق اصناف برای بطری 800 گرمی سرخ کردنی 62 هزار تومان. اگر پنجشنبه و آدینه در دیجی کالا دنبال محصولات برند های معروفی مثل لادن، اویلا، فامیلا، غنچه و ... می گشتید، نهایتا با شیشه های 250 میلی لیتری روغن زیتون 50 هزار تومانی روبرو می شدید و خبری از سایر محصولات نبود. در اسنپ مارکت شرایط تقریبا به همین شکل بود؛ هیچ اثری از محصولات برند های نامدار در اسنپ مارکت دیده نمی شد و برند های موجود، ورژن، سی سام، زر اویل، مازولایت و ... بودند. از عصر پنجشنبه موجودی روغن در بعضی از فروشگاه های اسنپ مارکت به صفر رسید.

مرغ؛ موجودی به صفر رسید

قیمت تازه مرغ به بعد کیلویی 64 هزار تومان خواهد بود. قبل اعلام قیمت تازه مرغ به شکل رسمی، پنجشنبه 22 اردیبهشت موجودی این کالا در دیجی کالا به صفر رسید. روز چهارشنبه بسته های 900 گرمی مرغ خرد و بسته بندی شده در دیجی کالا پیدا می شد، اما پنجشنبه هیچ نوع گوشت مرغی در دیجی کالا نبود. شرایط مرغ در اسنپ مارکت چطور بود؟ در بعضی از فروشگاه های اسنپ مارکت جست وجوی عبارت مرغ به بسته های ناگت، شنیتسل و فیله مرغ ختم می شد و بعضی از فروشگاه ها همین ها را هم نداشتند.

لبنیات؛ فعلا موجود است

قیمت تازه لبنیات می تواند باعث گردد نرخ شیر 1.5 درصد چرب یک لیتری به 20 هزار تومان برسد. همزمان با تغییر قیمت لبنیات عرضه آن ها در دیجی کالا و اسنپ مارکت کاهش پیدا کرد. از ظهر پنجشنبه بطری یک لیتری 900 گرمی کاله، بطری 900 گرمی شیر پاک و شیر کم چرب 900 گرمی پگاه در دیجی کالا تمام شد. آدینه فقط می شد پاکت های یک لیتری شیر میهن را از دیجی کالا سفارش داد. در اسنپ مارکت شرایط موجودی شیر تاحدودی بهتر بود و تقریبا محصولات بیشتر برند ها را می شد پیدا کرد. ماست در وزن های متفاوت و برند های مختلف در دیجی کالا و در اسنپ مارکت موجود بود. آدینه در دیجی کالا پنیر 450 گرمی پگاه، 22 هزار تومان فروخته می شد، پنیر لیقوان 700 گرمی رامک 139 هزار تومان قیمت داشت و از پنیر سایر برند ها خبری نبود. در اسنپ مارکت عرضه پنیر شرایط بهتری داشت و محصولات کاله، دامداران، روزانه، پگاه و ... به چشم می خورد.

منبع: فرارو

به "یک روز پس از اعلام قیمت های تازه؛ سکته اسنپ و دیجی کالا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز پس از اعلام قیمت های تازه؛ سکته اسنپ و دیجی کالا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید