بهداشت دهان و دندان

هزینه ایمپلنت دندان تهران 1402 (مقایسه قیمت ایمپلنت در ترکیه و ایران)

هزینه کاشت ایمپلنت در ایران نسبت به کشورهای دیگر مانند ترکیه بسیار ارزان­ تر بوده و کیفیت یکسانی با آنها دارد.

31 اردیبهشت 1402

عجیب ترین روش های درمانی پزشکان در گذشته

در گذشته بیشتر روش های درمانی اگر خطرناک هم نبودند با توجه به شرایط و علم پزشکی امروز، بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسند.

25 تیر 1401

راهنمای کامل خرید بیمه مسافرتی شینگن

اروپا یکی از قاره های دنیاست که گردشگر های زیادی علاقه دارند از آن تماشا نمایند. بعضی کشورهای اروپایی نیز برای آنکه شرایط را برای ورود گردشگر ها فراهم نموده و از تعداد مشکلاتی که بر سر راه آنها قرار گرفته است بکاهند، پیمانی را تحت عنوان پیمان شینگن پذیرفته...

2 اردیبهشت 1401

بروساژ دندان چیست و چگونه انجام می گردد؟

بروساژ دندان، روشی تکمیلی برای جرم گیری دندان است. پس از اینکه دندان پلاک ها و جرم ها از روی دندان پاک شد، پولیشینگ یا بروساژ، انجام می گردد.

11 آبان 1400

چرا تغذیه مهم است؟

تغذیه برای بدن همانند سوخت برای اتومبیل است. غذا مواد مغذی لازم برای انجام کارکردهای مختلف بدن را فراهم می کند. این مقاله را بخوانید تا با اهمیت تغذیه بیشتر آشنا شوید.

30 مهر 1400

زنان باردار گیاهخوار نگران نباشند...

بسیاری از زنان گیاهخوار درباره اثرات رژیم غذایی خود بر روی جنینی که در رحم دارند نگران هستند، ولی با تنظیم یک رژیم غذایی علمی و دقیق می توان از بروز خطرات احتمالی ناشی از گیاهخواری مادر پیشگیری کرد.

8 مهر 1400

تاثیر ابتلا به کرونا بر دهان

تهران (پانا) - محققان برزیلی اعلام کردند که حس چشایی از دست رفته یا تغییر یافته، خشکی دهان و زخم در بیماران کووید -19 شایع است و این علائم ممکن است مدت زیادی پس از ناپدید شدن دیگر علائم باقی بمانند.

23 شهریور 1400

9 چیزی که مزه بد دهان سعی دارد به شما بگوید

نمناک/ مزه بد دهان شما ممکن است نشانه یک چیز بی ضرر یا بر عکس، چیزی جدی باشد، چه مزه تلخ باشد یا ترش، فلزی و یا شیرین، دلایلی که در پشت آن وجود دارد ممکن است متعدد باشد، به همین دلیل که این ایده خوب است که آنچه را که طی چند روز گذشته خورده بودید، آنالیز کنید،...

22 خرداد 1400

جوانسازی و لاغری صورت با تمرینات یوگای صورت

آیا داشتن گونه های چاق آزارتان می دهد؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید به طور طبیعی از شر چربی صورت خلاص شوید؟ اگر واقعاً می خواهید بدانید چگونه چربی صورت را از دست دهید، انواع تمرینات یوگای لاغری صورت در این مطلب برای یاری به شما وجود دارد. شما...

26 اسفند 1399