آغاز پویش مشق احسان با توزیع 320 هزار بسته لوازم تحریر در منطقه ها محروم

به گزارش وبلاگ دایی جان، در آستانه آغاز سال تحصیلی نو و به همت بنیاد احسان، پویش سالیانه مشق احسان با هدف توزیع نوشت افزار ایرانی بین دانش آموزان نیازمند کشور آغاز به کار کرد.

آغاز پویش مشق احسان با توزیع 320 هزار بسته لوازم تحریر در منطقه ها محروم

به گزارش وبلاگ دایی جان، امروز در مرنامی با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد احسان در یکی از مساجد محله محروم هرندی تهران، پویش ملی مشق احسان آغاز به کار کرد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام دراین مرنام گفت: امسال سومین سالی است که پویش مشق احسان برگزار میشود و این ایده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به نام ایده مثبت با هدف تأمین لوازم تحریر ایرانی برای خانواده ها و دانش آموزان نیازمند ایجاد شده است.

سیدمصطفی سیدهاشمی درخصوص جزئیات پویش امسال افزود: امسال از سوی ستاد اجرایی فرمان امام 250 هزار بسته نوشت افزار با سرمایه 50 میلیارد تومان برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی تهیه شده و حدود 70 هزار بسته هم ازطریق مشارکت مردمی تأمین شده است.

سیدهاشمی اظهار داشت: لوازم تحریر تهیه شده تماما ساخت داخل است و با تهیه آن ، ایجاد اشتغال برای کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل هم اجرا شده است.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ارزش هربسته نوشت افزار 200 هزار تومان برآورد شده است.

وی درخصوص توزیع این اقلام هم اظهار داشت: 1000 گروه جهادی آموزشی از طریق بنیاد احسان در سراسر کشور شناسایی و انتخاب شده اند که این گروه های جهادی بسته های لوازم تحریر را درمناطق حاشیه ای و کم برخوردار توزیع میکنند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص آخرین خبرها از واکسن کووایران برکت هم گفت: تولیدات واکسن برکت تا به امروز 10 میلیون دوز بوده که ازاین تعداد بیش از 5 میلیون و 200 هزار دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت شده ومابقی این واکسن ها هم پس از طی مراحل تست کیفیت تحویل این وزاتخانه خواهند شد.

سیدهاشمی تأکید کرد: فرآیند تولید در فاز دوم کارخانه شفافارمد هم از هفته گذشته آغازشده و این خط تولید واکسن برکت با ظرفیت 6 تا 8 میلیون دوز هم طی چند روز آینده به بهره برداری رسمی می رسد.

لازم به ذکر است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تا به امروز بیش از یک میلیون و 200 هزار بسته لوازم تحریر را در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز پویش مشق احسان با توزیع 320 هزار بسته لوازم تحریر در منطقه ها محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پویش مشق احسان با توزیع 320 هزار بسته لوازم تحریر در منطقه ها محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید