اولین بار است که پرواز می کنید؟ این اشتباهات را انجام ندهید!

به گزارش وبلاگ دایی جان، اشتباهات رایج در هنگام سفر هوایی

به شما تبریک می گوییم، شما اولین پرواز خود را رزرو نموده اید. راضی باشید چون فقط چند قدم دیگر تا اولین تجربه پرواز خود فصله دارید. اگر شما هم مانند بیشتر افراد باشید تجربه چیز نو مثل کابین هواپیما می تواند برای شما ترسناک باشد. یک سری اشتباهات متداولی وجود دارد که معمولا بیشتر کسانی که برای بار اول سوار هواپیما می شوند آن را انجام می دهند. خوشبختانه زمانی که بدانید آن اشتباهات چیست به راحتی می توانید جلوی آن ها را بگیرید. خبرنگاران می خواهد اشتباهات رایج در هنگام سفر هوایی را با شما در میان بگذارد، ما را تا آخر همراهی کنید.

اولین بار است که پرواز می کنید؟ این اشتباهات را انجام ندهید!

فراموش کردن رزرو جایگاه

اگر جایگاه های کنار پنجره را به جایگاه های میانی که فضای حرکت محدودتری دارند ترجیح می دهید مطمئن شوید که زودتر جایگاه خود را انتخاب می کنید. اگر فراموش کردید و یا گزینه ای برای انتخاب جایگاه خود نداشتید وقتی بلیط خود را خریداری کردید هر چه زودتر به وبسایت ایرلاین بروید. سپس از نقشه جایگاه ها بهره ببرید، آن نقشه به شما یاری می نماید تا برترین جایگاه را برای خود انتخاب کنید. آیا جایگاه ای که دوست دارید پر است؟ در وبسایت ExpertFlyer عضو شوید آن ها اگر جایگاه مورد علاقه شما خالی گردد به شما خبر می دهند.

داشتن چمدان های زیاد

قانئن کلی در هنگام چمدان بستن برای سفر این است که خیلی از وسایلی که فکر می کنید در سفر به آن ها احتیاج پیدا می کنید به درد شما نمی خورند! می توانید فهرستی از ضرورری ترین لوازم سفر را از قبل تهیه کنید تا در حین چمدان بستن مطمئن شوید که چیزی اضافه تر از فهرست خود را برنمی دارید.

سایر کیف دستی را مناسب فرض کردن

مسافرت های بین شهری و بین المللی هر کدام قوانین خاص خود را برای سایز کیف دستی دارد. قبل از اینکه به فرودگاه بروید مطمئن شوید که وسایلی را که در کیف دستی خود گذاشته اید قابل حمل به درون هواپیما هستند یا نه، قبل از اینکه خانه را ترک کنید محدودیت های سایز کیف دستی در ایرلاین خود را چک کنید.

گذاشتن مایعات زیاد را در کیف دستی

اگر چیزهای داخل کیف دستی خود را چک نکرده اید به خاطر داشته باشید که مایعاتی که با خود به هواپیما می برید نباید از مقداری محدود بیشتر باشند و باید در بطری های شفاف نگهداری شوند.

تاریخ انقضای پاسپورت را چک نکردن

هیچ چیز دلهره آورتر از این نیست که سفری را برای تعطیلات رزرو کنید اما بعد متوجه شوید که تاریخ انقضای پاسپورت شما گذشته است! همواره تاریخ انقضای پاسپورت خود را چک کنید و اگر ضروری است قبل از سفر بعدی خود آن را دوباره اعتبار بزنید.

پول زیادی را قبل از سفر تبدیل کردن

این ایده خوبی است که در هنگام پرواز کمی ارز محلی همراه خود داشته باشید اما در این کار زیاده روی نکنید. پول نقد زیاد با خود دردسرهایی مثل دزدیده شدن و یا گم شدن را دارد. بر اساس بودجه بندی سفر خود مقداری پول نقد از بانک و یا در فرودگاه تهیه کنید. اگر فکر می کنید ممکن است پول شما کم بیاید می توانید از عابربانک های کشوری که می خواهید به آن سفر کنید دوباره پول نهیه کنید.

منبع:time.com

منبع: الی گشت

به "اولین بار است که پرواز می کنید؟ این اشتباهات را انجام ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بار است که پرواز می کنید؟ این اشتباهات را انجام ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید