بازیگران برای طلاق راهی خارج از کشور می شوند

به گزارش وبلاگ دایی جان، عوامل سریال طلاق برای ضبط بخش هایی از این سریال به زودی راهی خارج از کشور می شوند.

بازیگران برای طلاق راهی خارج از کشور می شوند

به گزاش وبلاگ دایی جان، تا به امروز بخش اعظمی از صحنه های مربوط به مجموعه تلویزیونی طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ضبط شده است و تصویربرداری این سریال تا انتها سال به اتمام می رسد.

رئیس سازمان صداوسیما به تازگی در جریان بازدید از پشت صحنه سریال ها، از نزدیک در جریان فرایند فراوری سریال طلاق هم نهاده شد.

برخلاف عنوان طلاق، این سریال به مسائل خانوادگی نمی پردازد و موضوع داستان درباره مسایل اجتماعی بحث برانگیز و یک درام سیاسی است که به فسادهای مالی می پردازد.

از بازیگران این سریال می توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی علیرام نورایی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب سرخی، رامین یحیی زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره نمود.

بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال که در مرکز سیمافیلم تهیه و فراوری می گردد، از سال 98 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازیگران برای طلاق راهی خارج از کشور می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران برای طلاق راهی خارج از کشور می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید