بیماران سرطانی در خطر جدی کرونا

به گزارش وبلاگ دایی جان، نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد، هنگامی که بیماران سرطانی کاملاً واکسینه شده به یک مورد پیشرفته کووید 19 مبتلا می شوند، بیشتر آنها به شدت بیمار و در نهایت در بیمارستان بستری می شوند.

بیماران سرطانی در خطر جدی کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ دایی جان به نقل از یو اس نیوز، نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد، هنگامی که بیماران سرطانی کاملاً واکسینه شده به یک مورد پیشرفته کووید 19 مبتلا می شوند، بیشتر آنها به شدت بیمار و در نهایت در بیمارستان بستری می شوند.

جرمی وارنر، نویسنده این مطالعه گفت: ما امیدوار بودیم که واکسن های فایزر و مدرنا بسیار محافظت نماینده باشند؛ حداقل این نظریه ما بود؛ بنابراین بله، ما متعجب و ناامید شدیم که دیدیم بیماران با وجود واکسیناسیون کامل هنوز خیلی بیمار می شوند و گاهی اوقات جان خود را از دست می دهند.

یافته ها بازتاب آنالیز هفت ماهه ای است که از نوامبر سال گذشته شروع شده است.تیم مطالعه گفت، داده های به دست آمده قبل از این بود که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده توصیه کند، همه بیماران سرطانی واکسن تقویتی دریافت نمایند. بعلاوه قبل از ظهور نوع تازه امیکرون بوده است.

با توجه به تغییر سریع منظره کووید19، هر دو عامل ممکن است تأثیر قابل توجهی بر نحوه عملکرد بیماران سرطانی که کاملاً واکسینه شده اند در آینده داشته باشند.

پژوهشگر این مطالعه تاکید می نماید، یک اقدام احتیاطی ساده در شرایط کنونی ارتقای ماسک ها است؛ گزینه های KN95 و KF94 وN95 بسیار بهتر از ماسک های پارچه ای و احتمالاً جراحی هستند و با توجه به اینکه بسیاری از بیماران سرطانی با سیستم ایمنی ضعیفی دست و پنجه نرم می نمایند، واکسیناسیون کامل بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بیماران سرطانی در خطر جدی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران سرطانی در خطر جدی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید