خبرنگاران خطیبی: 10 نفره شدن نیروی هوایی کار ما را سخت کرد

به گزارش وبلاگ دایی جان، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال تراکتورT گفت: 10 نفره شدن نیروی هوایی کار ما را سخت کرد اما خوشحالم که به برتری رسیدیم.

خبرنگاران خطیبی: 10 نفره شدن نیروی هوایی کار ما را سخت کرد

به گزارش وبلاگ دایی جان، رسول خطیبی جمعه شب پس از رجحان یک بر صفر تیمش برابر نیروی هوایی عراق در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هدف ما کسب سه امتیاز بود و به آن رسیدیم.

وی اضافه نمود: این موضوع را به بازیکنان هم گفتم که در سه بازی قبلی جنگیدید و مطمئن باشید خدا جواب این جنگیدن را خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود در زمین حاضر شدند و تلاش کردند. ای کاش حریف 10 نفره نمی شد. ابتدا به این خاطر که اینکه هر بازیکن حریف دو برابر انرژی گذاشتند که جبران کنند. دلیل دیگر هم اینکه بعد از اخراج بازیکن نیروی هوایی داور تمام برخوردها را به نفع این تیم سوت زد.

وی گفت: داور با اعلام خطاهای بی مورد بازیکنان ما را عصبی کرده بود. ما هم سعی کردیم به بازیکنان آرامش بدهیم تا راحت تر بازی را پیش ببرند.

خطیبی شرح داد: پیش بینی کرده بودم که بازی فیزیکی را شاهد باشد و دیدید که همین اتفاق هم رخ داد. این پیروزی را به هواداران و تیم تراکتور تبریک می گویم.

سرمربی تراکتور اضافه نمود: با توجه به فشردگی مسابقات امروز سعی کردیم به سه چهار بازیکن خود استراحت بدهیم که در بازی آینده با انرژی جدید وارد میدان شویم. امیدوارم که این فرایند خوب را حفظ کنیم.

خطیبی اضافه نمود: بازی با نیروی هوایی برای ما تمام شده و از این به بعد باید برای مسابقه سرنوشت ساز بعدی آماده شویم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: پیشنهادی هم می خواهم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهم. با توجه به فشردگی مسابقات و میزبانی خوب از تیم الشارجه، کاش بعد از سه بازی دور رفت، کنفدراسیون فوتبال چند روز به تیم ها استراحت می داد که برای شروع بازی های برگشت آماده شوند.

خطیبی تاکید کرد: در حال حاضر همه مربیان نگران مصدومیت بازیکنان هستند و اینکه کیفیت بازی ها در این سطح پایین می آید.

وی در رابطه با تاثیر اخراج بازیکن نیروی هوایی در این رجحان اضافه نمود: بعد از زدن گل باید آن را حفظ می کردیم و سعی کردیم نیمه اول با همان نتیجه تمام شود و در نیمه دوم بازیکنان سرعتی خودمان را وارد میدان کردیم که در شکل کار و در ضد حملات بتوانیم موثر باشیم زیرا حریف 10 نفره بود. چون در ضد حملات گل نزدیم بازیکنان خود به خود دچار استرس شدند که یک گل بی فایده می خوریم و به همین دلیل بازیکنان دچار استرس شدند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: دو سه موقعیت خوب گلزنی در ضد حمله ها داشتیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم حتی گل های بعدی را به ثمر برسانیم.

وی اضافه نمود: تیم حریف هر چه در توان داشت گذاشت تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند و نتیجه را جبران کند. اینکه بازیکنان ما به خوبی از گل زده محافظ کردند جای تقدیر دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خطیبی: 10 نفره شدن نیروی هوایی کار ما را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطیبی: 10 نفره شدن نیروی هوایی کار ما را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید