شوک رفتار عجیب کی روش به مهدی تاج

به گزارش وبلاگ دایی جان، طبق اعلام فیفا، فهرست هر تیم می توانست 26 بازیکن در جام جهانی 2022 داشته باشد، اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد، 25 بازیکن را با خود به قطر ببرد. این یک جای خالی در حالی در فهرست کی روش دیده می شد که نفرات زیادی پشت در تیم ملی ماندند و می شد حداقل، یکی از آن ها جای خالی فهرست را پر کند. رئیس فدراسیون فوتبال ایران در اظهارات اخیر خود اعلام نمود که مخالف این تصمیم کی روش بوده است.

شوک رفتار عجیب کی روش به مهدی تاج

ترک ایران پیش از پاسخگویی به وبلاگ دایی جان در مورد بازیکنان دعوت شده باعث شد تا سوال مهمی که در مورد جای خالی فهرست 25 نفره کی روش قرار بود پرسیده گردد، بی پاسخ بماند.

مهدی تاج که میهمان شبکه ورزش بود در مورد آن مقطع و اعلام فهرست تیم ملی بدون پاسخگویی سرمربی گفت: ما در مورد مصاحبه مطبوعاتی کی روش در اتریش، ایران و قطر مشکلاتی داشتیم. فکر می کردیم که خیلی سوالات فوتبالی نباشد و خود کی روش می گفت که من به سوال های فوتبال جواب می دهم. به نظر من هم بهتر بود فهرست 26 نفره باشد و به خودش هم گفتم که اگر 26 نفر می بردید بهتر بود.

به هر حال تیم ملی ایران با 25 بازیکن در جام جهانی قطر حضور پیدا کرد و با دو باخت و یک برد به کار خود در گروه دوم انتها داد. در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال هم در مورد این فهرست، نظری مشابه منتقدان کی روش دارد، باید منتظر ماند و دید که مربی پرتغالی کی قرار است در مورد این تصمیم خود شرح داده و چرایی آن را بیان کند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "شوک رفتار عجیب کی روش به مهدی تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک رفتار عجیب کی روش به مهدی تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید