مهاجرانی: اسکوچیچ شانس آورد

به گزارش وبلاگ دایی جان، سرمربی سال های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد نزدیک بود اسکوچیچ را قربانی کند. هرچند او کارنامه خوبی دارد، اما در بعضی مسائل پیش آمده خودش هم مقصر است.

مهاجرانی: اسکوچیچ شانس آورد

حشمت مهاجرانی در مورد شرایط پیش آمده برای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: افرادی که در کمیته فنی حضور دارند افراد آگاه و با تجربه ای هستند و به طور حتم برای رد صلاحیت اسکوچیچ علت منطقی و علمی داشتند.

وی اضافه کرد: اختلافی که میان بازیکنان تیم ملی رخ داد در این اتفاق بی تاثیر نبود. دو دستگی و اختلاف نظر میان بازیکنان تیم ملی تیم اتفاق عجیب در فوتبال ایران بود که باعث شد نقطه منفی در کارنامه وی ثبت گردد. البته باید این را هم گفت اسکوچیچ در بعضی از اتفاقاتی که رخ داد تقصیر داشت و در بعضی دیگر بی گناه بود.

سرمربی سال های دور تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: در طول دورانی که اسکوچیچ راهنمایی تیم را بر عهده داشت شاهد این بودیم او بعضی از بازیکنان را محروم کرد، اما دوباره به تیم ملی دعوت شدند. بعضی اوقات یک مربی باید یک اصول و عقایدی را در نظر داشته باشد و روی این عقاید بایستد.

مهاجرانی توضیح داد: در هیچ جای جهان بازیکنان، مربی تیم ملی را انتخاب نمی نمایند، اما در فوتبال ایران برعکس شد. اتفاقی که چند روز پیش افتاد و بعضی از بازیکنان خواستار ماندن اسکوچیچ بودند و بعضی دیگر خواستار جدایی او شدند موضوعی بود که خارج از ظرفیت های حرفه ای فوتبال است.

وی تاکید نمود: در بحث نتیجه گیری نمی توان اسکوچیچ را منکر شد و نتایجی که او بر روی نیمکت تیم ملی گرفت برای همواره در کارنامه وی ثبت می گردد. این مربی سریع ترین صعود را به مسابقات جام جهانی داشت و هیچ کس نمی تواند آنرا پاک کند.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: اتفاقات حاشیه ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد باید یک قربانی می گرفت. نزدیک بود اسکوچیچ قربانی اختلافات میان بازیکنان تیم ملی گردد و باید به جای حضور در قطر مسابقات ایران را از تلویزیون دیدن می کرد.

منبع: فرارو

به "مهاجرانی: اسکوچیچ شانس آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرانی: اسکوچیچ شانس آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید