صف انتظار در جایگاه CNG استان یزد به صفر رسید

به گزارش وبلاگ دایی جان، عقلی گفت: با توجه به تعدد و تراکم جایگاه های CNG در استان یزد، عملا صف انتظار خودرو ها به صفر رسیده است.

صف انتظار در جایگاه CNG استان یزد به صفر رسید

سعید عقلی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در حال حاضر در استان یزد 47 جایگاه CNG درون شهری و بین راهی شامل 14 جایگاه دو منظوره و 33 جایگاه تک منظوره در امر توزیع گاز فعالیت دارند.

او اضافه نمود: با توجه به وسعت شبکه های گازرسانی استان، دارای پراکندکی مناسبی هستند، به گونه ای که 20 جایگاه در سطح شهرستان یزد و 27 جایگاه دیگر در سایر نقاط استان فعال بوده و با توجه به تعدد و تراکم جایگاه ها عملا صف انتظار خودرو ها به صفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، مقدار دقیق گاز تحویلی به جایگاه ها را 64 میلیون و 627 هزار متر مکعب بیان کرد و ادامه داد: تحویل این مقدار گاز به جایگاه ها در حالی صورت پذیرفته که گاز استان یزد بر اساس سیاست های تدوین شده، از همان ابتدا گازرسانی به جایگاه های سوخت را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود قرار داد.

عقلی ادامه داد: در حال حاضر استان یزد جزء مناطقی محسوب می گردد که با توجه به سهولت دسترسی به CNG مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز نداشته و رضایت حداکثری جایگاه داران و مردم را به همراه داشته است.

وبلاگ دایی جان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صف انتظار در جایگاه CNG استان یزد به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف انتظار در جایگاه CNG استان یزد به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید