محله افراد معلول و جانباز مناسب سازی می گردد ، پیشرفت 56 درصدی مناسب سازی معابر

به گزارش وبلاگ دایی جان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از مناسب سازی منزل افراد دارای معلولیت اطلاع داد و گفت: فهرست نشانی منازل 8700 نفر از افراد دارای معلولیت را همراه با نوع معلولیت آنها به شهرداری های منطقه ها ارسال کردیم تا همزمان با اجرای برنامه جامع، هر منطقه به صورت پایلوت مناسب سازی شوند.

محله افراد معلول و جانباز مناسب سازی می گردد ، پیشرفت 56 درصدی مناسب سازی معابر

به گزارش وبلاگ دایی جان، حمیدرضا صارمی درباره بیست و هشتمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین جسمی و حرکتی، گفت: مناسب سازی در سه فاز بوستان ها و فضای سبز، معابر و ابنیه شهرداری تهران انجام می گردد که فاز نخست پروژه های پایلوت مربوط به امسال در حال انجام است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران ادامه داد: بر اساس شاخص های تدوین شده و ارزیابی انجام شده، پیشرفت عملیات مناسب سازی پروژه های آزمایشی 1401 منطقه ها 22 گانه، در حوزه مناسب سازی معابر 56 درصد، ساختمان های شهرداری60 درصد و بوستان ها 55 درصد بوده است و شهرداران منطقه ها 22 گانه، ملزم به تحویل نهایی فاز اول پروژه های آزمایشی مناسب سازی سال 1401 تا 15 آبان ماه امسال شده اند.

صارمی اضافه کرد: علی رغم محدودیت های بودجه ای که اکنون با آن روبرو هستیم، علاوه بر تکالیف برنامه جامع مناسب سازی، فهرست نشانی منازل 8700 نفر از افراد دارای معلولیت را همراه با نوع معلولیت آن ها به شهرداری های منطقه ها ارسال کردیم تا همزمان با اجرای برنامه جامع، هر منطقه به صورت پایلوت دو محور که مشرف به بالاترین فراوانی منازل این عزیزان و جانبازان عالیقدر است را مناسب سازی نمایند.

معاون شهردار تهران در انتها با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در جلسه مذکور قرار شد، معاونت شهرسازی و معماری نسبت به هماهنگی با معاونت های ذیربط به منظور ایجاد سامانه پایش پروژه های مناسب سازی اقدام کند و بعلاوه به دستور معاون هماهنگی و امور منطقه ها، نماینده ای از سوی او به منظور رصد اقدامات منطقه ها 22 گانه در زمینه مناسب سازی مشخص گردد. ضرورت بازنگری دستورالعمل تشکیل کمیته های مناسب سازی و تعریف پست سازمانی برای دبیران مناسب سازی منطقه ها به وسیله معاونت هماهنگی و امور منطقه ها نیز از دیگر مصوبات جلسه بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "محله افراد معلول و جانباز مناسب سازی می گردد ، پیشرفت 56 درصدی مناسب سازی معابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله افراد معلول و جانباز مناسب سازی می گردد ، پیشرفت 56 درصدی مناسب سازی معابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید