چیپس کامل به ثبات رسیده است

به گزارش وبلاگ دایی جان، محسن چنگی، سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل عصر شامگاه آدینه پس از شکست برابر گیتی پسند در هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر مسجل شده و به این تیم تبریک می گویم. سال جاری اولین دوره حضور تیم ما در لیگ برتر بود و خداراشکر به ثبات رسیدیم.

چیپس کامل به ثبات رسیده است

وی ادامه داد: امروز هم یک بازی سخت داشتیم و خوشبختانه بچه های ما خوب بازی کردند. در نیمه اول به علت تجربه کم بازیکنان سه گل دریافت کردیم، اما آن ها در نیمه دوم به خود آمدند و بازی بهتری به نمایش گذاشتند.

چنگی اضافه نمود: به اهداف خود در این فصل رسیدیم، تمام بازیکنان ما بومی بودند و 11 بازیکن ما متولد دهه 1380 هستند. این اتفاق خوب بود و هدف باشگاه ثبات تیم در لیگ برتر بود.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل درباره برنامه این تیم برای فصل بعدی رقابت ها شرح داد: هنوز جلسه ای با هیأت مدیره نداشتیم، اما چیپس کامل قطعاً در فصل بعدی حضور خواهد داشت و برای حضور در بین چهار تیم برتر می جنگد.

وی گفت: مشهد دو نماینده در لیگ فوتسال دارد و این شهر ظرفیت زیادی در فوتسال دارد. امیدوارم این دو تیم اتفاقات خوبی برای مشهد رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چیپس کامل به ثبات رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیپس کامل به ثبات رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید