گلکسی تب اکتیو 3 با پردازنده اگزینوس 9810 راهی بازار خواهد شد

به گزارش وبلاگ دایی جان، از معرفی آخرین تبلت از سری گلکسی تب اکتیو (Galaxy Tab Active)، یک سال می گذرد و حالا به نظر می رسد سامسونگ میخواهد نخسه جدیدی را با نام گلکسی تب اکتیو 3 راهی بازار کند.

گلکسی تب اکتیو 3 با پردازنده اگزینوس 9810 راهی بازار خواهد شد

سامسونگ در سال 2017 از تبلت گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرد. تبلتی که برخلاف سری تب A و S این شرکت، زبان طراحی . ویژه و جالبی داشت. اما به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت کره ای جانشین این محصول را هم در دست ساخت دارد. این تبلت گلکسی تب اکتیو 3 نام دارد و به تازگی هم گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد. البته وب سایت Bluetooth SIG چندین شماره مدل را گواهی نموده که شامل SM-T575 ،SM-T575N ،SM-T577 ،SM-T577-DS و SM-T570 می شوند.

بعضی از این مدل ها از وای فای و بعضی دیگر هم از LTE و دو سیم کارت پشتیبانی می نمایند. اگرچه تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات منتشر نشده اما به تازگی یکی از آن ها با پردازنده اگزینوس 9810 در گیک بنچ دیده شد. این پردازنده در گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 10 لایت سامسونگ استفاده شده و با 4 هسته M3 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز، 4 هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18، توانایی بالایی در امور پردازشی دارد. اگرچه سن و سال زیادی از آن گذشته اما با توجه به پردازنده اسنپدراگون 710 به کار رفته در تب اکتیو پرو، این پردازنده یک پیشرفت محسوس به حساب می آید.

همچنین در این تصویر شاهد این هستیم که محصول یاد شده از 4 گیگابایت رم بهره برده و مطابق انتظار با اندروید 10 (و احتمالا رابط کاربری One UI) راهی بازار می گردد. هنوز شایعات پیرامون این محصول شدت نیافته و بنابراین اطلاعات زیادی در رابطه با آن نداریم اما به تازگی وب سایت Safety Korea تصویری از نمای روبه روی این دستگاه را منتشر نموده که از 3 کلید سخت افزاری در پایین صفحه بهره می برد. در واقع به یاری این کلیدها کاربر می تواند تبلت را بدون احتیاج به لمس صفحه کنترل کند.

همچنین تصویری از باتری این محصول هم منتشر شده که تنها 5050 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته باید منتظر ماند و دید دیگر عوامل تأثیرگذار در مصرف باتری نظیر نمایشگر (احتمالا 8 اینچی) از چه قابلیت هایی برخوردار هستند تا بتوانیم در رابطه با عملکرد این باتری اظهار نظر کنیم. روی کاغذ، معمولا برای یک تبلت در سال 2020، باتری با ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت کافی به نظر نمی رسد.

در رابطه با تاریخ رونمایی و عرضه این محصول هنوز خبر موثقی منتشر نشده اما با نگاهی به دو محصول قبل می بینیم سامسونگ آن ها را در ماه اکتبر و سپتامبر راهی بازار کرد. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم تا یک ماه آینده، خبرهای بیشتری در رابطه با گلکسی تب اکتیو 3 بشنویم. این احتمال هم وجود دارد که غول کره ای در ماه آینده این محصول را معرفی و راهی بازار کند.

  • تبلت گلکسی تب A7 با نمایشگر 10.4 اینچی معرفی گردید

منبع: GSMarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی تب اکتیو 3 با پردازنده اگزینوس 9810 راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی تب اکتیو 3 با پردازنده اگزینوس 9810 راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید