موبایل، تبلت و گجت ها

این پاوربانک 28000 میلی آمپری انرجایزر یک گوشی اندرویدی است!

شرکت انرجایزر که در زمینه باتری فعالیت های زیادی دارد، هر چند سال یک بار از گوشی های دارای باتری های غول پیکر رونمایی می کند. حالا در نمایشگاه MWC 2024 شرکت Avenir Telecom با استفاده از برند انرجایزر از یک گوشی خاص رونمایی کرده که دارای باتری غول پیکر 28000 میلی آمپر...

7 اسفند 1402

چرا باید در پاییز به اوپرت برویم؟

طبیعت ایران همواره شگفتی در آستین دارد تا شما را شگفت زده کند از دریاچه وسط برهوت کویر گرفته تا همسایگی کوه و جنگل مثل اوپرت.اگر قصد اصلی سفرتان تماشا اقیانوسی از ابر است، اوایل پاییز را برای سفر انتخاب کنید.

29 مهر 1402

نام دو محصول برند مرسدس بنز در فهرست واردات به ایران!، عکس

گجت نیوز نوشت: دو محصول برند مرسدس بنز از جمله مرسدس بنز C200 تازه به زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با ویژگی های این خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

6 اردیبهشت 1402

مشخصات فنی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد

به تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی و بعلاوه ظرفیت باتری گلکسی تب S9 اولترا منتشر شده است؛ تبلتی که به عنوان تبلت پرچم دار سامسونگ در سال 2023 راهی بازار خواهد شد.

16 فروردین 1402

مدیر هواوی: گوشی های ما از آیفون بهتر است

زومیت نوشت: مدیرعامل هواوی اعتقاد دارد گوشی های این شرکت بسیار کمتر از آیفون دچار خرابی می شوند.

14 فروردین 1402

رمزارز یا هوش مصنوعی، کدام ارزشمندتر است؟

دیجیاتو نوشت: مدیر ارشد فناوری انویدیا می گوید استخراج رمزارزها فایده ای برای بشریت ندارد، اما اختصاص توان پردازش به هوش مصنوعی می تواند مفید باشد.

7 فروردین 1402

چک فهرست کامل مسافرت نوروزی (توصیه هایی برای بستن چمدان و سفر)

نوروز که نزدیک می گردد برنامه ریزی برای مسافرت نوروزی هم آغاز می گردد. فرقی ندارد قرار است سفر یک روزه به روستا و جنگل نزدیک شهرتان داشته باشید یا یک سفر خارجی دو هفته ای بروید، بالاخره سفر احتیاج به برنامه ریزی دارد. یکی از سخت ترین بخش های برنامه ریزی...

1 فروردین 1402

آیفون های مقرون به صرفه قیمت از بازار حذف می شوند؟ ، چرا اپل نباید فراوری گوشی های SE را متوقف کند

یکی از ضعف های شرکت اپل، عدم برنامه ریزی برای بخش گوشی های مقرون به صرفه قیمت است. اما چرا اپل این بخش بازار را به اندرویدی ها واگذار نموده است؟

4 بهمن 1401

ربات نو سامسونگ زندگی را برای انسان ساده تر کند ، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه ربات EX1 در امسال است تا به انسان در کارهای مختلف یاری کند.

23 دی 1401

هوش مصنوعی گوشی پیکسل3 مچ کاربران را می گیرد ، تشخیص 5 حالت کلیدی چهره به وسیله دوربین هوشمند

اگر قرار باشد برای تشخیص دقیق چهره در گوشی هوشمند جایزه ای معین گردد، گوشی پیکسل3 قطعا یکی از برندگان خواهد بود. تغییرات تازه در دوربین پیکسل 3 بسیاری از حالات چهره کاربران را شکار می نماید.

11 دی 1401

با جدیدترین شارژر قابل حمل ویژه کاربران اپل آشنا شوید ، باتری 600 میلی آمپری ، شارژ اتوماتیک

شارژر قابل حمل و هوشمند MIPOW POWER یکی از محصولات ارزشمندی است که ویژه کاربران برند اپل طراحی شده است.

30 آذر 1401

مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی مقدماتی را چگونه یاد بگیریم؟

از جمله مباحثی که برای کار با رایانه و سیستم های کامپیوتری جزء ملزومات اولیه است آموزش مبانی کامپیوتر است تا ابتدایی ترین مطالب مربوط به کامپیوتر و اجزای آن آشنا شویم. اتفاقاً مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی مقدماتی یکی از دروس اصلی جهت ورود به حوزه کامپیوتر...

24 مهر 1401

دوربین موتورولا اج پلاس هوش از سرتان خواهد برد!

موتورولا (Motorola) از ابتدا در حوزه ارتباطات کار می نموده است. در خیلی از فیلم های قدیمی که می بینید، نیروی پلیس بیسمی با برند موتورولا دارد. بنابراین می توان گفت که این برند از قدیمی های حوزه فناوری و ارتباطات است. اما جالب است بدانید که گوشی های موتورولا...

26 مرداد 1401

جنگلهای مازندران مناسب برای ماجراجویی

جنگل های مازندران آب وهوای معتدل شرجی دارند و رطوبت خود را از دریای خزر می گیرند. البته رشته کوه البرز هم مانع عبور این رطوبت به نواحی مرکزی کشور می گردد و یاری می نماید تا این جنگل ها همواره مرطوب بمانند. جنگل های مازندران تنها به درخت و دشت های سرسبز...

11 مرداد 1401

زودتر از آنچه فکر می کنید یک دوقلوی دیجیتال برای شما ساخته خواهد شد! فرصت ها و تهدیدها

دوقلو دیجیتالی که کپی اطلاعات و اندیشه های یک شخص باشد به نظر محصولی علمی تخیلی به نظر می رسد. اما بعضی ادعا نموده اند که احتمالاً همه ما در دهه آینده یک نسخه دیجیتالی خواهیم داشت.

8 مرداد 1401

مقایسه هیوندای i40 با هیوندای سوناتا

اگر سرعت و شتاب از اولویت های شما است، هیوندای i40 برترین انتخاب بازار در این رده قیمت نخواهد بود و رقبای دیگری از جمله تویوتا کمری در این رده قیمت وجود دارد که از هیوندای i40 پیشی می گیرد. در این مقاله، به مقایسه هیوندای i40 با هیوندای سوناتا می پردازیم.

7 مرداد 1401

با سامسونگ Good Lock مرز شخصی سازی در گلکسی های خود را جابجا کنید

سامسونگ Good Lock اپلیکیشن اختصاصی این شرکت کره ای برای شخصی سازی بیشتر رابط کاربری گوشی ها و تبلت های خانواده گلکسی است که امکانات بیشتری را نسبت به رابط کاربری One UI در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این اپ شما به سطحی از شخصی سازی دسترسی خواهید داشت...

1 مرداد 1401

درآمد مدیاتک به لطف تراشه های دایمنسیتی 8000 و 9000 حدودا 33٪ افزایش پیدا کرد

مدیاتک که این روزها عملکرد فوق العاده ای در تولید تراشه های موبایل دارد توانسته بله لطف فروش بالای پردازنده های دایمنسیتی 8000 و 9000 درآمد خود را 33٪ افزایش دهد.

29 تیر 1401

عرضه گوشی پرچمدار Honor 60 SE 5G در آینده نزدیک

شرکت آنر به زودی گوشی Honor 60 SE 5G را به قیمت پایه 2199 یوان (تقریبا معادل 345 دلار آمریکا) در بازار چین به طور رسمی عرضه می کند.

27 تیر 1401

مایکروسافت به اشتباه ویندوز 11 را برای سیستم های قدیمی منتشر کرد

اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت به اشتباه ویندوز 11 را برای سیستم هایی منتشر نموده که اصلا از آن پشتیبانی نمی نمایند.

26 تیر 1401
تعداد: (66)