مشخصات فنی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد

به گزارش وبلاگ دایی جان، به تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی و بعلاوه ظرفیت باتری گلکسی تب S9 اولترا منتشر شده است؛ تبلتی که به عنوان تبلت پرچم دار سامسونگ در سال 2023 راهی بازار خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد

اگر خبرهای مربوط به تبلت های سامسونگ را دنبال نموده باشید احتمالا می دانید که روز گذشته تصاویری از گلکسی تب S9 پلاس منتشر شد. تصاویری که نشان می داد این تبلت قرار است از لحاظ ظاهری تفاوت محسوسی با نسل قبل نداشته باشد. در رابطه با معینات فنی این محصول اطلاعاتی منتشر نشده اما به تازگی توانستیم از معینات فنی و ظرفیت باتری گلکسی تب S9 اولترا آگاه شویم. اطلاعاتی که از سوی یکی از معتبرترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe در دسترس قرار گرفته است.

از لحاظ مقدار، این تبلت با ابعاد احتمالی 5.5 × 208.6 × 326.4 میلی متر با مدل تب S8 اولترا برابر خواهد بود اما مدل نو با 11 گرم وزن بیشتر در مقایسه با نسل قبل، 737 گرم وزن خواهد داشت. گلکسی تب S9 اولترا قرار است از نمایشگری 14.6 اینچی بهره ببرد که پنلی از نوع Super AMOLED خواهد داشت. وضوح تصویر در این پنل به 2960 × 1848 پیکسل و رفرش ریت آن هم به 120 هرتز خواهد رسید.

افشاگر یادشده بعلاوه اطلاعاتی در رابطه با طول عمر باتری گلکسی تب S9 اولترا منتشر نموده است. طبق گفته های وی، ظاهرا این تبلت به یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کاربر می تواند با استفاده از شارژر سریع 45 واتی آن را شارژ کند. این یعنی سامسونگ برای نسل بعد تبلت های خود هم برنامه ای برای افزایش سرعت شارژر ندارد.

به عنوان قلب تپنده، قطعا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در این تبلت استفاده خواهد شد چرا که برترین و سریع ترین پردازنده موجود برای دستگاه های اندرویدی است. شایعه شده سامسونگ برای دو مدل پلاس و اولترا شاید از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کند اما فعلا چیزی در این رابطه معین نیست. سامسونگ تا قبل از این سری، تبلت های پرچم دار خود را با قدرتمندترین پردازنده همان سال راهی بازار می کرد و باید دید آیا سال جاری هم همین برنامه را خواهد داشت یا برای کاهش قیمت تمام شده، مدل های پلاس و استاندارد را به تراشه قدیمی تر مجهز خواهد نمود. بعلاوه گفته می گردد در کنار این تراشه از 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5X هم برای تب S9 اولترا استفاده خواهد شد. استاندارد ضد آب IP67 یا IP68 و پشتیبانی از قلم هم از دیگر قابلیت های این تبلت به شمار میرود.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت

5,270,000

تومان

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 5G SM-X706B ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

31,470,000

تومان

محبوب ترین تبلت های سامسونگ در وبلاگ دایی جان

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید