بازی های کوتاه برای نوروز: Hellblade

به گزارش وبلاگ دایی جان، عناوین کوتاه لزوماً به بازی های دو بعدی محدود نمی شوند. گاهی اوقات بعضی بازی ها با گرافیک خوب و سنگین نیز دارای یک داستان کوتاه هستند. اگر شما دارای یک کنسول در خانه یا سیستم قدرتمند هستید، این دسته عناوین را از دست ندهید. شمشیر جهنم: فداکاری سِنوآ (Hellblade Senuas Sacrifice) یکی از این بازی ها است. این عنوان به وسیله شرکت نینجا تئوری (Ninja Theory) ساخته شد. در ابتدا هلبلید به صورت انحصاری و دیجیتالی برای کنسول پلی استیشن 4 بود. بعد از خریداری شرکت نینجا تئوری به وسیله مایکروسافت، این بازی به صورت رایگان برای مشترکین گیم پس و به طور کلی برای کنسول های ایکس باکس و کامپیوتر نیز عرضه شد.

بازی های کوتاه برای نوروز: Hellblade

شمشیر جهنم به طور کلی سبک خاصی دارد. داستان در یک کابوس جریان داشته و به طور کلی بسیار کوتاه است. شما در نقش سنوآ هستید که باید با شیاطین موجود در این جهان مبارزه نموده و خود را نجات دهد. در این میان این کرکتر با شیاطین درون خود آشنا شده و تجربیات گذشته خود را می بیند. شمشیر جهنم یکی از برترین عناوین از نظر بصری است و از لحاظ گیم پلی نیز بسیار خلاقانه عمل می نماید.

در این بازی راهنمای شما نقشه یا جلوه های بصری نیستند. بلکه صداها شما را هدایت می نمایند که به کدام جهت بروید. بازی در این زمینه بسیار خوب و خلاقانه عمل نموده است. به همین دلیل از آن لذت خواهید برد. پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام تجربه این بازی حتماً از هدست بهره ببرید. با اینکار صداها را واضح تر شنیده و بیشتر با آن درگیر خواهید شد. از لحاظ داستانی نیز بازی بسیار قوی عمل نموده و به طور کلی یک عنوان خوب است. اگر شما از مشترکین گیم پس حتماً این بازی را امتحان کنید. اگر هم روی پلتفرم های دیگر هستید، بازهم شمشیر جهنم ارزش تجربه را دارد. مخصوصاً اینکه کوتاه است و می توان در یک روز آن را به انتها رساند.

نام بازی: Hellblade: Senuas Sacrifice

تهیه نماینده: Ninja Theory

سازنده: Ninja Theory

سبک: ماجراجویی اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Hellblade" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Hellblade"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید