شخصیت تازه کیمبرلی برای استریت فایتر 6 معرفی گردید؛ یوری هم بازمی شود

به گزارش وبلاگ دایی جان، به تازگی در جریان تورنومنت استریت فایتر در رویداد Evo 2022، یک تریلر کاملا تازه از استریت فایتر 6 منتشر شده است. این تریلر شخصیت های یوری (Juri) و کیمبرلی (Kimberly) را به عنوان دیگر مبارزان بازی معرفی می نماید. در واقع با با نزدیک تر شدن به انتشار این بازی مبارزه ای مورد انتظار، تعداد کل شخصیت های رسمی که تا به امروز معرفی شده اند به عدد 7 می رسد.

شخصیت تازه کیمبرلی برای استریت فایتر 6 معرفی گردید؛ یوری هم بازمی شود

کیمبرلی یک نینجا است که به فرهنگ پاپ منحصربه فرد دهه 80 میلادی علاقه زیادی دارد. او شباهت هایی به شخصیت گای، نینجای دیگری دارد که بارها در سری استریت فایتر ظاهر شده اما در اصل از مجموعه فاینال فایت آمده است. البته علت خوبی برای این موضوع وجود دارد زیرا به نظر می رسد که کیمبرلی در واقع شاگرد گای است.

از طرف دیگر یوری شخصیتی است که برای هواداران استریت فایتر نیازی به معرفی ندارد. به نظر می رسد که حرکات او او بسیار شبیه به نسخه های قبلی این شخصیت است. البته با توجه به سیستم های تازه استریت فایتر 6 تغییراتی داشته و یک حرکت ویژه تازه دریافت نموده است. او برای کسانی که به حرکات ترکیبی پا علاقه دارند، عالی است.

تاکایوکی ناکایاما به عنوان کارگردان بازی در خصوص طراحی شخصیت های بازی گفت:

کپ کام در کنار معرفی شخصیت های تازه دو گزارشگر تازه مبارزات در بازی با نام های تیستی استیو (Tasty Steve) و جیمز چن (James Chen) را معرفی نموده است. البته جیمز چن بیشتر وظیفه تحلیل بازی ها را برعهده خواهد داشت. این دو در واقع به گزارشگرهای قبلا معرفی شده بازی بازی یعنی آرو و جیمز لوپز ملحق خواهند شد و هیجان مبارزات را بیشتر خواهند کرد. گزارش آن ها بعلاوه به 13 زبان به صورت زیرنویس ترجمه خواهد شد.

استریت فایتر 6 در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "شخصیت تازه کیمبرلی برای استریت فایتر 6 معرفی گردید؛ یوری هم بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت تازه کیمبرلی برای استریت فایتر 6 معرفی گردید؛ یوری هم بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید