زشتی چهره ترلان پروانه بهتر از عمل زیبایی!

به گزارش وبلاگ دایی جان، خبرنگاران : ویدیوی واکنش جالب ترلان پروانه بازیگر زن مشهور به درخواست عمل کردن بینی اش به وسیله مردم را ببینید.

زشتی چهره ترلان پروانه بهتر از عمل زیبایی!

ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. چندی پیش ترلان پروانه لایو اینستاگرامی گذاشته بود. در این لایو ترلان پروانه به سوالات مردم پاسخ داد. ترلان پروانه به سوالی درباره عمل بینی اش برخورد کرد. پاسخ ترلان پروانه را در ادامه ببینید.

ترلان پروانه بازیگر جوان دهه هفتادی در یک لایو اینستاگرامی با هواداران خودش صحبت می کرد که بعضی از آنها به او گفتند دماغت زشت است و بهتر است عمل کنید، پاسخ جالب ترلان پروانه را ببینید.

چهره ترلان پروانه طبیعی است؟

ترلان پروانه یکی از بازیگران زن ایرانی است که تاکید زیادی بر نچرال بودن قیافه اش دارد. او حتی در بعضی مصاحبه ها گفته که مردم عمل می نمایند تا چشم و گوش های مثل او داشته باشند (در تبلیغ این عمل ها از تصویر ترلان پروانه استفاده می گردد).

ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه نموده اند.

ترلان پروانه گیمر حرفه ای است

ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می نماید . ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "زشتی چهره ترلان پروانه بهتر از عمل زیبایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زشتی چهره ترلان پروانه بهتر از عمل زیبایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید