شهرداران بودجه را در جهت درست هزینه نمایند

به گزارش وبلاگ دایی جان، استاندار قزوین گفت: از شهرداران انتظار می رود که از ابتدای سال بودجه را در راستا درست هزینه نمایند.

شهرداران بودجه را در جهت درست هزینه نمایند

به گزارش وبلاگ دایی جان قزوین، راهنمایی الله جمالی پور استاندار در جلسه با شهرداران گفت: از شهرداران انتظار می رود که از ابتدای سال بودجه را در جهت درست هزینه نمایند تا کار ها سامان یابد.

او بیان نمود: استان قزوین بسیار محروم است و صندلی بودجه خوبی ندارد هر چند کوشش کردیم بخشی از اعتبارات را درست کنیم، اما زیرساخت بودجه استان خوب بسته نشده و هر چقدر یاری می گردد باز راضی نماینده نیست.

استاندار گفت: با همکاری فرمانداران باید بتوانید اهداف خود را اجرایی کنید و ما هم یاری می کنیم تاکار ها تسریع گردد و فرمانداران مسایل مهم را در کمیته برنامه ریزی مطرح نمایند و اگر کمبود اعتبار داشتید ما هم یاری می کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان را در اولویت است، افزود: وظیفه داریم بهترین خدمت را به مردم ارائه کنیم و در این شرایط تغییرات شورا ها مهم نیست و آنچه اهمیت دارد خدمت به مردم است و باید دانست دامنه خدمت برای افراد شایسته مهیاست و شما نگران تغییر شورا ها نباشید و تا آخرین لحظه خدمت کنید.

در سرانجام این جلسه از دو دهه کوشش هاشمی شهردار شریفیه قدردانی شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شهرداران بودجه را در جهت درست هزینه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداران بودجه را در جهت درست هزینه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید