مربی تپانچه: ورزشکاران در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، سهمیه 25 متر به لیتوانی رسید

به گزارش وبلاگ دایی جان، محسن نصراصفهانی گفت: ورزشکارانم در جام جهانی هند عملکرد خیلی خوبی داشتند و در رنکینگ جهانی هم صعود کردند.

مربی تپانچه: ورزشکاران در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، سهمیه 25 متر به لیتوانی رسید

مربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با وبلاگ دایی جان، در خصوص عملکرد ورزشکاران در مسابقات تیراندازی جام جهانی هند اظهار کرد: ورزشکاران تپانچه در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و یک مدال طلا و نقره به ارمغان آورند. آنها با این مسابقات در رنکینگ جهانی صعود خوبی کردند و جواد فروغی در ماده تپانچه بادی در رده نخست جهان و سبقت اللهی در رده هفتم جهان قرار گرفتند.

نصراصفهانی در ادامه در خصوص از دست رفتن سهمیه به وسیله رنکینگ گفت: ما در 25 متر تپانچه زنان شانس کسب سهمیه داشتیم که سبقت اللهی با اختلاف یک نمره نتوانست به فینال برسد و عملا از رقبایش جا ماند. سهمیه این ماده به ورزشکار لیتوانی اختصاص پیدا کرد.

وی در ادامه در خصوص حضور تنها دو ورزشکار به این مسابقات گفت: در مجموع با توجه به شرایط تشخیص داده شد که تنها دو ورزشکار از تپانچه به این مسابقات اعزام شوند که آنها هم عملکرد خوبی هم داشتند. به نظر من احتیاج بود که هم المپین ها و هم ورزشکاران رزرو در این مسابقات حاضر شوند اما سلامتی ورزشکاران در اولویت بود. هندوستان در صدر ناسالم ترین کشورها قرار داشت و نباید جان ورزشکاران را به خطر انداخت. شرایط خیلی سخت بود و امیدواریم در مسابقات آینده بتوانیم با نفرات بیشتری شرکت کنیم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص مسابقات بین المللی قبل از المپیک گفت: تا قبل از المپیک تنها جام جهانی باکو را خواهیم داشت که خرداد ماه برگزار خواهد شد. کوشش این است که با ترکیب کامل به مسابقات اعزام شویم تا هم المپین ها و هم ورزشکاران رزرو محک بخورند و بتوانند با شرایط بهتری در المپیک حاضر شوند. به هر حال باید شرایط را سنجید.

نصراصفهانی در خصوص کسب مدال المپیک با توجه به عملکرد ورزشکاران در هند گفت: نمی توان در خصوص المپیک صحبت کرد. ما تمام کوشش خود را می کنیم تا نمایندگان ایران با آمادگی 100 درصد به المپیک اعزام شوند. در هیچ رشته ای نمی توان از اکنون المپیک را پیش بینی کرد. باید دید در المپیک رقبا در چه سطحی ظاهر می شوند.

وی در خاتمه گفت: باید از دادگر تشکر کرد که با وجود شرایط و محدودیت ها کوشش کردند که تا این تیم اعزام گردد. از امروز نیز اردوهای تیم ملی را استارت زدیم و این اردوها ادامه خواهد داشت تا به هدف اصلی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی تپانچه: ورزشکاران در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، سهمیه 25 متر به لیتوانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تپانچه: ورزشکاران در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، سهمیه 25 متر به لیتوانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید