مشکل بیمارستان تازه ولیعصر اراک پول نیست، اقدامات ناقص پیمانکار قبلی است

به گزارش وبلاگ دایی جان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عمده مشکل در تکمیل بیمارستان نو ولیعصر اراک مجموعه اقدامات و فعالیت های ناقص پیمانکار قبلی است.

مشکل بیمارستان تازه ولیعصر اراک پول نیست، اقدامات ناقص پیمانکار قبلی است

امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک مصوب شد گفت: این طرح درمانی برای تکمیل و بهره برداری با کمبود منابع مالی روبرو نیست و مهمترین مشکل زمان است و بعضی مسائل در روند ساخت این طرح به سال های گذشته باز می گردد که واحد حقوقی و بازرسی در این زمینه فعال شده است.

امانی اضافه کرد: اکنون 300 نفر در فرآیند تکمیلی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک همکاری دارند و این طرح درمانی 83 تا 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عمده مشکل در تکمیل این طرح، مجموعه اقدامات و فعالیت های ناقص پیمانکار قبلی است.

تمصیم توسعه یا بیمارستان تازه ولیعصر اراک از سال 1384 با مصوبه هیات دولت کلید خورد و کار ساخت این بیمارستان در سال 1388 شروع و مدام روند ساخت متوقف شد.

به علت قدمت بالای بیمارستان کنونی و حجم مراجعات کلید خورد مقرر شد بیمارستان تازه ولیعصر اراک در 13 طبقه با 320 تخت ساخته گردد، اما از همان ابتدا مسائل بسیاری در مسیر ساخت این بیمارستان پدید آمد.

بیست و هشتم تیر 1401 دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این بیمارستان 470 تختخوابی با مجموع 63 هزار متر مربع بنا در حال احداث است که ابنیه و نما با پیشرفت بیش از 90 درصد در مراحل پایانی نازک کاری است و کل مجموعه شامل ابنیه و تاسیسات 85 درصد پیشرفت دارد.

وبلاگ دایی جان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشکل بیمارستان تازه ولیعصر اراک پول نیست، اقدامات ناقص پیمانکار قبلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بیمارستان تازه ولیعصر اراک پول نیست، اقدامات ناقص پیمانکار قبلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید