معرفی هتل 4 ستاره گاردن رینگ در مسکو

به گزارش وبلاگ دایی جان، هتل گاردن رینگ مسکو Garden Ring Moscow

اگر در پی هتلی در مرکز شهر هستید، هتل گاردن رینگ مسکو یکی از گزینه های خوبی است که از نظر مسافران بسیار محبوب است. موقعیت بسیار خوب این هتل که رفت و آمد را به جاذبه ها آسان نموده، از ویژگی های متمایز کننده آن است. اگر به فرهنگ، تاریخ و موزه علاقه دارید، برای اقامت در مسکو، این هتل را انتخاب کنید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل گاردن رینگ مسکو (Garden Ring Moscow) را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر بیان کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره گاردن رینگ در مسکو

خدمات رفاهی هتل گاردن رینگ مسکو

اینترنت بی سیم در تمام قسمت های هتل قابل دسترس است و البته رایگان می باشد. پارکینگ هتل رایگان هم است و حمل و نقل شهری با هزینه مجزا برای شما وجود دارد. در بخش پذیرش هتل می توانید از انبار چمدان استفاده کنید. اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، نگران برداشت پول نباشید زیرا دستگاه ATM در اینجا موجود می باشد. بخش پذیرش 24 ساعته است و خدمات تور هم در این بخش ارائه می گردد.

خدمات اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و واکس کفش در هتل وجود دارند. برای مهمانان کم توان و ناتوان نیز خدمات کاملی فراهم شده است. در تمام محوطه های هتل از جمله مکان های عمومی و خصوصی سیگار کشیدن ممنوع می باشد. اگر سفرتان به شهر مسکو کاری است، می توانید از دستگاه فکس و کپی و بعلاوه خدماتی مانند اتاق های کنفرانس و جلسات اداری استفاده کنید.

کارمندان هتل به زبان روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل گاردن رینگ مسکو

در طول اقامت تان در این هتل می توانید از طیف وسیعی از تفریحاتی که برای مهمانان فراهم شده، استفاده کنید. استخر روباز و بعلاوه استخر سرپوشیده هتل یکی از این تفریحات است. خدمات آرایشی و بهداشتی به طور بسیار کاملی در هتل وجود دارد. خدمات زیبایی و مراقبت از پوست نیز از دیگر امکاناتی است که در هتل تعبیه شده است. یکی دیگر از خدمات محبوبی که در هتل گاردن رینگ مسکو دیده می گردد، حمام ترکی است. سونا و حمام بخار نیز از دیگر مواردی است که می توان به آن ها اشاره نمود.

رستوران هتل

رستوران این هتل هر روز، صبحانه را به صورت بوفه باز سرو می نماید. البته می توانید سفارش دهید که صبحانه را به اتاق تان بیاورند. بعلاوه برای وعده های ناهار، میان وعده و شام هم می توانید از این رستوران استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل گاردن رینگ مسکو، تخت های بسیار با کیفیتی وجود دارد که ملحفه هایی با جنس کتان مصری آن ها را پوشانده است. بعلاوه می توانید از میان بالشت های مختلفی که در هتل وجود دارد، خودتان نوع مورد علاقه تان را انتخاب کنید. سرویس حمام آن ها دارای دوش و وان مجزا است و دوش آن ها از نوع دوش های بارانی است.

اگر نوزاد دارید، برای شما گهواره یا تخت کودک کوچک به طور رایگان فراهم می گردد. تلویزیون، تلفن، دمپایی، سشوار، حوله لباسی و روزنامه رایگان نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل است. از تلفن اتاق می توانید رایگان با خطوط داخلی تماس برقرار کنید. نظافت اتاق نیز روزانه برای شما انجام می گردد.

انواع اتاق های هتل

  • استودیو: 43 متر مساحت داخلی این اتاق ها می باشد. آن ها دید شهر را دارند و دو تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است.
  • اتاق سینگل: این اتاق ها 23 متر مربع هستند و یک تخت دونفره در آن ها دیده می گردد.
  • اتاق دبل: 27 متر مساحت آن ها با یک تخت دونفره کینگ پر شده است و دید شهر هم در آن ها وجود دارد.
  • اتاق تویین: این اتاق ها 15 متر هستند، دید شهر دارند و دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.

فاصله هتل با جاذبه های مسکو

  • ایستگاه متروی سوخاروسکیا: 300 متر است که تنها 3 دقیقه پیاده روی دارد.
  • باغ گیاه شناسی آپتراسکی اوگورود: 300 متر هم با این جاذبه فاصله دارید که با پیاده روی 3 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • ایستگاه متروی پراسپکت میرا: از هتل 500 متر این ایستگاه دورتر است. 7 دقیقه تا آن جا پیاده روی خواهید داشت. با تاکسی هم تنها 2 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد جامع مسکو: 600 متر از شما دورتر می باشد. پیاده روی تا آن جا 12 دقیقه طول می کشد. با تاکسی 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید المپیک پلازا: برای اینکه 650 متر مسافت این جاذبه را پیاده طی کنید، 8 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی هم 2 دقیقه ای به آن جا می رسد.
  • ورزشگاه المپیک: 800 متر از هتل فاصله دارد که می توانید بعد از 10 دقیقه پیاده روی به آن جا برسید. تاکسی هم 5 دقیقه ای شما را خواهد رساند.
  • : فاصله شما با این هتل 3 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه، با اتوبوس بین 17 تا 25 دقیقه و پیاده 50 دقیقه راه است.
  • سیرک Tsvetnoy مسکو: 900 متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی شما را 6 دقیقه ای می رساند. با اتوبوس 7 دقیقه و پیاده 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • صومعه سرتنسکی: 5 کیلومتر با هتل گاردن رینگ مسکو فاصله دارد که پیاده بعد از 23 دقیقه، با تاکسی 11 دقیقه و با اتوبوس بعد از 6 دقیقه به آن جا می رسید.
  • : 4 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی نیم ساعته می رسید. برای سفر با اتوبوس 36 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • تئاتر بولشوی: این سالن 2 کیلومتر از شما دورتر می باشد که تاکسی برای اینکه به اینجا برسد، حدود 14 دقیقه در راه خواهد بود. پیاده هم می توانید این راستا را طی کنید که 13 دقیقه می گردد و با اتوبوس نیز 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 2.5 کیلومتر فاصله این جاذبه تا هتل می باشد. با اتوبوس 21 دقیقه، با تاکسی 25 دقیقه و پیاده 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ورزشگاه دینامو: مسافت این جاذبه با هتل 5 کیلومتر می باشد که تاکسی شما را طی 20 دقیقه می رساند. گزینه اتوبوس و قطار شهری هم وجود دارد که تقریبا زمان آن ها 50 دقیقه است.
  • : 25 کیلومتر از شما دورتر است. به وسیله تاکسی حدودا 40 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل گاردن رینگ مسکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مسکو 129090، مشچنسکی، بی ال دی 2، پروسپکت میرا 14

Prospekt Mira 14 Bld.2, Meshchansky, 129090 Moscow, Russia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره گاردن رینگ در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره گاردن رینگ در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید