هوش مصنوعی گوشی پیکسل3 مچ کاربران را می گیرد ، تشخیص 5 حالت کلیدی چهره به وسیله دوربین هوشمند

به گزارش وبلاگ دایی جان، اگر قرار باشد برای تشخیص دقیق چهره در گوشی هوشمند جایزه ای معین گردد، گوشی پیکسل3 قطعا یکی از برندگان خواهد بود. تغییرات تازه در دوربین پیکسل 3 بسیاری از حالات چهره کاربران را شکار می نماید.

هوش مصنوعی گوشی پیکسل3 مچ کاربران را می گیرد ، تشخیص 5 حالت کلیدی چهره به وسیله دوربین هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هوش مصنوعی دوربین اتوماتیک گوشی پیکسل3 می تواند از حالت تعجب تا تحسین و حتی بوسه فرستادن کاربران را رصد کند.

آخرین نرم افزار طراحی شده برای دوربین پیکسل 3 به طور اتوماتیک هنگامی که سوژه ها در حال چرخش و حرکت هسظتند، حالات چهره انان را شناسایی و رصد نموده و عکس می گیرد. این ویژگی در جدیدترین به روز رسانی این گوشی و در حالت Photobooth برنامه Pixel Camera در دسترس است. این یک حالت شاتر است که به طور اتوماتیک عکس ها را ثبت می نماید. گوگل می گوید که این نرم افزار قادر به تشخیص پنج حالت چهره کلیدی شامل؛ لبخند، زبان درازی ، غنچه کردن لب ها(لب اردکی)، باد کردن لپ ها و تعجب است و البته بوسه فرستادن را هم تشخیص می دهد

این تکنولوژی قسمتی از فعالیت های بخش توسعه Google Clips است که از سال 2017 آغاز به آزمودن روش هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در عکاسی ساده تر کرد.ایده اولیه این سیستم استفاده از ابزارهایی سبک وزن و سریع برای عکاسی با کیفیت است.

در حالی که ایده اولیه ازفروشگاه گوگل خارج شده است، اما هوش مصنوعی این تکنولوژی وارد دوربین پیکسل 3 شده است. درواقع این هوش مصنوعی با استفاده از شبکه های عصبی اقدام به اسکن حالات چهره و اطمینان از اینکه چشمان شما بسته نباشند می نماید.گوگل می گوید که پیکسل 3 می تواند عکس های گروهی را با کیفیت تر ثبت کند.

منبع: انتخاب

به "هوش مصنوعی گوشی پیکسل3 مچ کاربران را می گیرد ، تشخیص 5 حالت کلیدی چهره به وسیله دوربین هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی گوشی پیکسل3 مچ کاربران را می گیرد ، تشخیص 5 حالت کلیدی چهره به وسیله دوربین هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید