ورزشکاران همدانی سال جاری 11 مدال رنگارنگ کسب کردند

به گزارش وبلاگ دایی جان، ورزشکاران استان همدان از ابتدای سال جاری تا به امروز 11 مدال رنگارنگ ملی و بین المللی در 2 رشته ورزشی کشتی و دو ومیدانی کسب کردند.

ورزشکاران همدانی سال جاری 11 مدال رنگارنگ کسب کردند

به گزارش خبرنگار از ، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در این مدت سهم کشتی سه مدال ملی و در رشته دو ومیدانی نیز هشت نشان بین المللی نصیب ورزش استان همدان شده است.

سیفی درخشش ورزشکاران استان را مرهون زحمات مربیان سازنده در پرورش قهرمانان دانست و گفت: این رویه پیروز باید در امسال طی گردد تا بتوانیم امسال شاهد مدال های پرتعداد در ورزش قهرمانی باشیم.

او با تاکید بر حمایت از نخبه ها و قهرمانان ورزشی گفت: شناسایی و شکوفایی نخبه های ورزشی باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان نمود: حمایت از نخبه ها و قهرمانان ورزشی را وظیفه می دانیم و باید در برطرف مسائل افتخارآفرینان میادین ورزش کوشش کرد.

او با بیان اینکه اشتغال دغدغه اصلی قهرمانان ورزشی است و کوشش خود را برای حل این مساله بکار گرفته ایم اضافه نمود: تحصیل دانشگاهی قهرمانان ورزشی نیز همیشه مورد تاکید است و باید زمینه های لازم را پیروزیت نام آوران استان در تمامی عرصه ها مهیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان، استعدادیابی را لازمه تداوم جهت قهرمان پروری و کسب پیروزیت های روزافزون برای ورزش استان دانست.

سیفی اضافه نمود: هم اکنون در رشته های کشتی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و فوتبال ناشنوایان دارای نماینده در اردو های تیم ملی هستیم و به طور قطع در ماه های آینده سهم بسزایی در مدال آوری های ملی و بین المللی خواهیم داشت.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورزشکاران همدانی سال جاری 11 مدال رنگارنگ کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران همدانی سال جاری 11 مدال رنگارنگ کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید