آپدیت گوست آو سوشیما کراس اور با هورایزن فوربیدن وست را اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ دایی جان، استودیو ساکرپانچ به تازگی آپدیت بهینه ساز جدیدی را برای نسخه توسعه یافته بازی گوست آو سوشیما منتشر نموده است که در آن به مناسبت نزدیک به عرضه بازی هورایزن فوربیدن وست که به وسیله یکی دیگر از استودیوهای پلی استیشن ساخته می گردد، محتوایی مرتبط را اضافه نموده است.

آپدیت گوست آو سوشیما کراس اور با هورایزن فوربیدن وست را اضافه می نماید

آپدیت بهینه ساز 2.1 یک لباس و کمان شبیه لباس و کمان اِیلوی برای شخصیت اصلی بازی گوست آو سوشیما یعنی جین ساکای اضافه می نماید. همان طور که در تصویر زیر می بینید، این لباس و کمان بسیار مجذوب نماینده طراحی شده اند. بازیکنان می توانند از معبد ممنوعه در شمال جزیره ایکی تماشا نمایند تا پس از حل یک معما، وسایل را به دست آورند.

این آپدیت بعلاوه یک سطح سختی تازه به نام Platinum را برای بخش بقا (Survival) در حالت چندنفره بازی یعنی گوست او سوشیما لجندز اضافه نموده است. این سطح سخت چالش برانگیزتر است و به همین دلیل پاداش های بهتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک دکمه بلاک کردن به بخش سوشال در منوی توقف بازی اضافه شده است. این دکمه بلاک به شما امکان می دهد بازیکنی را مسدود کنید تا دوباره در دورهای بعد با او روبرو نشوید. بعلاوه این به روزرسانی تازه برخی از مسائل دیگر بازی را هم رفع نموده است. این در حالی است که استودیو ساکرپانچ بیان نموده که میخواهد یک آپدیت تازه دیگر در ماه مارس منتشر کند که برخی از مسائل بخش آنلاین این بازی یعنی لجندز را رفع خواهد نمود.

روابط خوب میان استودیوهای پلی استیشن چیزی نبود که برایمان مخفی باشد و همواره آن را در جاهای مختلفی دیده بودیم. این اقدام استودیو ساکرپانچ و اشاره آن ها به بازی هورایزن فوربیدن وست یکی از تازهترین نمونه هایی است که می توانید برای هواداران هر دو بازی جالب باشد.

بازی هورایزن فوربیدن وست قرار است تا مدتی دیگر و در تاریخ (18 فوریه) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه گردد.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت گوست آو سوشیما کراس اور با هورایزن فوربیدن وست را اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت گوست آو سوشیما کراس اور با هورایزن فوربیدن وست را اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید