اخبار صنعت

استفاده از شومینه یا آتشدان برای فضای حیاط

استفاده از شومینه یا آتشدان برای فضای حیاط ، یکی از برترین راه های جالب برای ایجاد یک فضای دلنشین و دوست داشتنی در فضای باز است. شومینه یا آتشدان بعلاوه به عنوان یک عنصر تزئینی بسیار مجذوب کننده و زیبا برای حیاط شما عمل نموده و به آن جلوه خاصی می دهد....

30 مرداد 1402

کلینیک کتاب با میزهای مشاوره رایگان در نمایشگاه کتاب

کلینیک کتاب یک مرکز مشاوره رایگان برای ناشران است که با توجه به نیازها و خلأهای شناسایی شده، به آن ها خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

24 اردیبهشت 1402

سازوکار تازهِ کنترل قیمت در فرودگاه ها، نرخ اجناس در غرفه های فرودگاهی یکسان می گردد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از کوشش برای کنترل قیمت اجناس در غرفه های فرودگاهی با ایجاد صندق فروش متمرکز اطلاع داد تا قیمت ها در همه فرودگاه های کشور یکسان گردد و گفت: سعی داریم با نصب دوربین در غرفه های ترمینال های کشور، قیمت ها را کنترل...

11 فروردین 1402

اولین کشتی آمونیاکی دنیا سال جاری به آب انداخته می گردد

شرکت آموگی (Amogy) مستقر در بروکلین آمریکا یک هدف بلندپروازانه برای خود معین نموده است تا اولین کشتی دنیا را که از آمونیاک نیرو می گیرد، قبل از سرانجام امسال به نمایش بگذارد.

25 اسفند 1401

مجوز مجلس به وزارت صمت برای ثبت پلاک ملی خودروهای منطقه ها آزاد

نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت صمت مجوز دادند که نسبت به پلاک ملی خودروهای منطقه ها آزاد و ویژه مالی اقدام کند.

15 اسفند 1401

توضیحات وزارت کشور درباره تغییر استانداردهای آلودگی هوا ، تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا نیست

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار بعضی مطالب انتقادی در رسانه ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی ارائه کرد.

11 بهمن 1401

رویترز: پاناما حق استفاده از پرچم خود برای 136 نفتکش مرتبط با ایران لغو کرد

جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا و عضو هیات مشاوره گروه اتحاد علیه ایران هسته ای، دوشنبه هفته جاری با انتشار مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست به نحوه استفاده ایران از پرچم پاناما و ثبت نفت کش ها در این کشور برای دور زدن تحریم های آمریکا پرداخته بود.

3 بهمن 1401

نکاتی در رابطه با مراقبت از زخم ها

اول باید بزرگی یا عمق زخم را آنالیز کنید تا ببینید احتیاج به اقدام پزشکی دارد یا نه. اگر زخم جدی است پس فورا باید به اورژانس یا درمانگاه مراجعه کنید.

26 دی 1401

آشنایی با خانه های جلبکی در دانمارک

کشور دانمارک کشوری با جزایر زیبا می باشد که جزیره Læsø یکی از این جزیره های زیبا و تماشای است که از تماشای های آن می توان به زیباترین خانه های جلبکی اشاره که که جنسشان از جلبک دریایی می باشد. خانه های عجیب و غریبی که سقفشان بیش از یک متر پوشیده از جلبک هایی...

18 دی 1401

پرواز هواپیمای غول پیکر با سوخت روغن پخت و پز!

نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا، پرواز آزمایشی یک هواپیمای غول پیکر را که سوخت آن از روغن پخت و پز تامین شده، با موفقیت به خاتمه رساند.

30 آبان 1401

پیشنهاد مجذوب کننده دولت برای صاحبان موتورهای فاقد بیمه ، 29 روز فرصت دارید

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از 12 میلیون موتورسیکلت فعال فقط دو میلیون موتورسیکلت بیمه شخص ثالث دارند، گفت: با بخگرددگی 100 درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه نامه تسهیل گردد.

13 آبان 1401

توصیه های تغذیه ای برای مبتلایان به آنفولانزا

بنا بر اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برترین راه پیشگیری از آنفولانزا شسستن مرتب دست ها، پوشیدن لباس گرم و استفاده از ماسک در اماکن عمومی است .

9 آبان 1401

ستاره پرسپولیس تنها تفاوت تعادل صفر ، نقطه روشن نو سرخ ها در فهرست کهکشانی

پرسپولیس همچنان بد بازی می کند، اما به لطف مهاجم هلندی اش برنده می شود.

2 آبان 1401

بهربرداری از آزمایشگاه کشاورزی، دانشگاه فردوسی مشهد

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت آغاز سال تحصیلی نو به بهره برداری رسید.

21 مهر 1401

صف انتظار در جایگاه CNG استان یزد به صفر رسید

عقلی گفت: با توجه به تعدد و تراکم جایگاه های CNG در استان یزد، عملا صف انتظار خودرو ها به صفر رسیده است.

19 مهر 1401

اجرای طرح ناظران شهر خورشید در اطراف حرم مطهر رضوی

طرح ناظران شهر خورشید برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حضرت رضا (ع) و به منظور بازرسی از اصناف و کسبه منطقه ثامن با همکاری سازمان صمت اجرا می گردد.

6 مهر 1401

جی تی ای 6؛ همه ویدیوهایی که امروز به بیرون درز کردند و بله، واقعی اند

با اینکه چندان علاقه ای به انتشار شایعات و نمایش آنچه آماده نیست، نداریم، اما وقتی بحث جی تی ای مطرح می گردد، قضیه فرق می نماید. جی تی ای آن قدر بزرگ است که نمی توان به این سادگی ها از این درز بزرگ اطلاعات و ویدیوها از شماره بعدی اش گذشت. ویدیوهای متعددی...

29 شهریور 1401

فراوری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در کشور شتاب گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنعت ساخت ماشین آلات و تجهیزات خطوط فراوری و مواد همیشه به عنوان یک صنعت زیربنایی در جهان است که شرایط آن در هر کشوری، یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی صنعتی محسوب می گردد.

25 شهریور 1401

سوغاتی های خوراکی خوشمزه شهرهای ایران

سوغاتی های خوراکی ایران یکی از دلایل اصلی برای گردشگران داخلی و البته خارجی است که در هر فرصتی خود را به شهرهای مختلف کشور برسانند و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرند. بدون شک هر ملتی فرهنگ و رسوم خود را دارد، برای مثال زمانی که شما مسافرت به شهر یا کشوری دیگر...

11 شهریور 1401

فراوری 705 تن تیلاپیا در کشور

رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلات گفت: سال گذشته 705 تن تیلاپیا در 4 استان کشور فراوری شد.

5 شهریور 1401
تعداد: (141)